Jump to content

Releasedatum GTA IV gelekt?


Naudin

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • philip14

    6

  • nationalist

    5

  • thagtaking

    4

  • Black Force

    3

Eventjes op de site gekeken, en er staat duidelijk een vraagteken achter. Ook op de site waar alle laatste nieuwtjes worden bijgehouden heeft het niet bevestigd, dus de releasedatum is nog steeds niet bekend. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als de release datum bekend is dan zal Joriz dat wel weten en dat dan ook wel hebben gepost, dus lijkt het mij niet nodig om topics als deze te maken. Maar ik denk dat je het mis hebt en dat je bron niet geloofwaardig is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg Zucht ^_^

Ach mensen, we krijgen heus wel op tijd te horen wanneer het uitkomt ;)

Inderdaad, het is niet zo dat het spel straks opeens al lang in de winkels ligt en ze niks hebben gezegd :puh:

Gewoon geduld, hoe langer we moeten wachten, hoe vetter het word wanneer hij uit komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gister was er ook een topic dat zij dat IV op 25 april uitkomt. Niks van waar. Als R* het weet wanneer IV uit kan komen dan zeggen ze dat meteen hoor.

Dr is echt al wel een relaese datum geprikt hoor, de makers moeten toch een deadline hebben!! Alleen is die datum nog niet naar buiten gebracht!!

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

kan er aub een slotje op dit nuteloze topic :slotje::slotje::slotje::slotje:

als er een exacte relaese datum is komt dat gelijk op de voor pagina van gtagames en in het feiten topic

Dit topic is niet alleen bestemd voor feiten, maar ook voor geruchten, speculaties en discussies. En aangezien dit door iemand is gezegd die heel dicht bij TakeTwo staat, is het niet zomaar onzin. Toen de journalisten hier Rockstar op aanspraken, gaven zij heir geeen commentaar op.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die dicht bij Take Two staat heeft gezegd dat GTA IV op 25 april zal verschijnen!

Beetje weinig mja wat moet ik anders nog erover zeggen?

Bron: gamersnet.nl

4 maart 2008 waarschijnlijk in de winkels

bron: van een site van een winkel ik ben wel de naam vergeten

Link to comment
Delen op andere websites

Als de release datum bekend is dan zal Joriz dat wel weten en dat dan ook wel hebben gepost, dus lijkt het mij niet nodig om topics als deze te maken. Maar ik denk dat je het mis hebt en dat je bron niet geloofwaardig is.

hier sluit ik me bij aan ik weet niet of joriz de eerste zal zijn maar er zijn hier al veel teveel topics van hier spam je het forum een beetje mee voor de dingen die wel leuk en nuttig zijn

greetz

thagtaking :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...