Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Maar, het is al bijna vast dat het 25 april in de winkels ligt...
thagtaking Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Maar, het is al bijna vast dat het 25 april in de winkels ligt... ja? heb je een bron die dit vermeld of bevestigd? het zijn geruchten maar het staat nog niet vast
TomHagen Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) Ik snap niet dat mensen hierover gaan speculeren. Misschien is er wat uitgelekt, maar meer dan beseffen dat 25 april heel misschien de uiteindelijke datum wordt kan je niet. Datums van één of andere winkel die GTA IV gaan verkopen zijn ook nutteloos om te vermelden. Als er een datum naar buiten komt, is dat op het moment dat je nog tijd zat hebt om met een tentje voor de winkel te gaan bivakeren. Tot dan Bewerkt: 30 december 2007 door SoaDT0M
Romal Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ze moeten het op 23 maart uitbrengen 1 jarige bestaan van de playstation 3 in Europa!
jesse25 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ach jongens al wisten we het het is nog steeds een pokke end weg tussen feb. en april duurt nog erg lang ik verheug me erook op maar ik zal toch moeten wachte ik zie wel..
philip14 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik denk eigenlijk dat R* deze maand de releasedatum bekend gaat maken
Gta-killer Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik hoop dat het niet waar is en daty hij ergens in februari of maart al komt, maarja, hoelanger ik moet wachten hoe beter het spel wordt zal ik maar zeggen.
mastala Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Maar, het is al bijna vast dat het 25 april in de winkels ligt... Donderdag 20 december 2007 - Eerder werd bekend dat Take-Two tegenover GameSpot heeft laten weten dat zowel de PS3 als Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV gepland staat voor een release tussen februari en maart. Dit is best opvallend, aangezien voorheen altijd gezegd werd dat de game in het tweede kwartaal van 2008 zou verschijnen. Vandaag melden enkele bronnen die dicht bij Take-Two staan, dat GTA IV niét zal verschijnen voor Pasen maar dat het spel wél nog uit zal komen voor het einde van het tweede kwartaal van 2008. Dit zou betekenen dat we GTA IV mogen verwachten rond 25 april 2008. "GERUCHTEN EN SPECULATIE", is de reactie van Rockstar wanneer men vroeg of deze datum de echt releasedatum van hun nieuwste topper zal zijn. eind van de maand zou de site van gta4 wel geupdate worden, en zal de releasedatum wel bekend gemaakt worden. ga maar van maart uit. Bewerkt: 5 januari 2008 door mastala
thagtaking Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Maar, het is al bijna vast dat het 25 april in de winkels ligt... Donderdag 20 december 2007 - Eerder werd bekend dat Take-Two tegenover GameSpot heeft laten weten dat zowel de PS3 als Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV gepland staat voor een release tussen februari en maart. Dit is best opvallend, aangezien voorheen altijd gezegd werd dat de game in het tweede kwartaal van 2008 zou verschijnen. Vandaag melden enkele bronnen die dicht bij Take-Two staan, dat GTA IV niét zal verschijnen voor Pasen maar dat het spel wél nog uit zal komen voor het einde van het tweede kwartaal van 2008. Dit zou betekenen dat we GTA IV mogen verwachten rond 25 april 2008. "GERUCHTEN EN SPECULATIE", is de reactie van Rockstar wanneer men vroeg of deze datum de echt releasedatum van hun nieuwste topper zal zijn. eind van de maand zou de site van gta4 wel geupdate worden, en zal de releasedatum wel bekend gemaakt worden. ga maar van maart uit. ja, hoop begin maart is altijd beter dan 25 april das weer ong. een anderhalve maand verder
Big Playahh Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 ik zat ff op gametrailers te kijken bij gta 4 en toen zag ik daar release datum 3maart. en ik vroeg mij af klopt dat?
wtc Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Wie zal het zeggen? Er zijn al vele topics aangemaakt, en iedereen zegt iets anders... Ik denk dat we echt moeten wachten tot er officiële releasedatums vrijgegeven worden van R* zelf!
The Wizard Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Als dat zo was dan had Joriz het wel op de site gezet want als iemand het hier te weten komt is het Joriz wel Bewerkt: 9 januari 2008 door The Wizard
Black Force Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Als dat zo was dan had Joriz het wel op de site gezet want als iemand het hier te weten komt is het Joriz wel Inderdaad, dus als ik nu een topic ga aanmaken waarin ik vertel dat GTA IV nog een keer uitgesteld word, dan gaan jullie met z'n alleen ook elkaar tegenspreken. Je kan de releasedatum nog niet weten, want die weet je pas als er op GTAgames.nl staat dat de releasedatum bekend is. Alle mensen zouden dus eigelijk moeten stoppen met de releasedatum raden d.m.v. topics aan te maken. Laten we de Admin's en moderators werk uit handen nemen door zelf een steentje bij te dragen aan het schoonhouden van dit forum. Greetz, Black force
Forumrunner Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 ik heb dus een brief geschreven. (ik wil niet opscheppen maar mijn engels was wel goed) dus rockstar schreef en brief terug. nouw eigenlijk een pakketje. ik heb nu een mooie gta IV sleutelhanger. maar ze zeiden op 16 juni.
PatrickW Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 ik heb dus een brief geschreven. (ik wil niet opscheppen maar mijn engels was wel goed)dus rockstar schreef en brief terug. nouw eigenlijk een pakketje. ik heb nu een mooie gta IV sleutelhanger. maar ze zeiden op 16 juni. Opzettelijk verspreiden van leugens en valse informatie is niet toegestaan. Discussie graag via PM. Voor de rest, daarop reageren is dan ook niet meer nodig.
Recommended Posts