Jump to content

Releasedatum GTA IV gelekt?


Naudin

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • philip14

    6

  • nationalist

    5

  • thagtaking

    4

  • Black Force

    3

Begin al maar vast met het aftellen van de titel Grand Theft Auto IV voor de release 25 april voor Europa PAL versie.

Deze nextgen freeroaming game laat Rockstar Noth zien wat zij een belangrijke gamepositie zijn voor de gameontwikkelaars.

25 april 2008 is de datum dat deze freeroaming game in de winkelschappen te vinden is.

Tel maar al gerust af en van nu zijn het nog 98 dagen , deze release is ook door Take 2 bevestigd.

Zie hier de link van de officiele release lijst van de Playstation 3 http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?platform=ps3

>>> Door patrickW: Take Two heeft nog geen officiële datum bevestigd, en er bestaat niet zoiets als een officiële releaselijst voor de Playstation 3. Dit zijn gewoon data die door die vage gamesite uit het geruchten circuit opgepikt zijn<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Begin al maar vast met het aftellen van de titel Grand Theft Auto IV voor de release 25 april voor Europa PAL versie.

Deze nextgen freeroaming game laat Rockstar Noth zien wat zij een belangrijke gamepositie zijn voor de gameontwikkelaars.

25 april 2008 is de datum dat deze freeroaming game in de winkelschappen te vinden is.

Tel maar al gerust af en van nu zijn het nog 98 dagen , deze release is ook door Take 2 bevestigd.

Zie hier de link van de officiele release lijst van de Playstation 3 http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?platform=ps3

Absoluut onzin :D

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

25 April, geloof het nou maar.

Dat vind ik echt het slapste argument wat ik ooit gehoord heb. Waarom zouden we iets "nou maar" gewoon geloven? Omdat heel veel mensen het zeggen? Iedereen baseerd zich gewoon op een gerucht en lopen allemaal achter elkaar aan zonder zelf te kijken. En het is net wat PatrickW zegt, het is waarschijnlijk gewoon een datum van een winkelketen.

Link to comment
Delen op andere websites

25 April, geloof het nou maar.

Waarom heeft Joriz het dan nog niet op het forum gezet als dat waar is wat je zegt. Ik geloof er niks van ik denk namelijk als het zo ver is dan komt het wel op de forum

gr The Wizard

Bewerkt: door The Wizard
Link to comment
Delen op andere websites

25 April, geloof het nou maar.

Waarom heeft Joriz het dan nog niet op het forum gezet als dat waar is wat je zegt. Ik geloof er niks van ik denk namelijk als het zo ver is dan komt het wel op de forum

gr The Wizard

En wie weet geeft Rockstar de datum niet uit?

:duh:

Ik hoop dat ie op 25 April uitkomt =D (is me verjaardag dan).

Link to comment
Delen op andere websites

25 April, geloof het nou maar.

Waarom heeft Joriz het dan nog niet op het forum gezet als dat waar is wat je zegt. Ik geloof er niks van ik denk namelijk als het zo ver is dan komt het wel op de forum

gr The Wizard

En wie weet geeft Rockstar de datum niet uit?

:duh:

Ik hoop dat ie op 25 April uitkomt =D (is me verjaardag dan).

Ik hoop het ook :dans: Ik ben 5 dagen eerder jarig :D en dan Vakantie :dans:

Bewerkt: door philip14
Link to comment
Delen op andere websites

het zal tussen maart en april zijn :)

Daartussen is niks :puh: Het is Maart of April :D

hehe lol maar ik hoop dat hij al in februaru uitkomt en wat ik ook al ergens anders gelezen heb we stellen misschien veels te hoge eisen doordat de release zo lang duurt

Link to comment
Delen op andere websites

April duurt mij veels te lang. Ik vond het al een hel toen de release op 19 oktober 2007 niet door ging. Ik zeg dat ie eerder moet uitkomen. Februari is een mooi streven. Ze hebben tijd genoeg gehad vindt ik zo. Ik wil hem NU !! :eten:

Zo, dat lucht op :D

Link to comment
Delen op andere websites

April duurt mij veels te lang. Ik vond het al een hel toen de release op 19 oktober 2007 niet door ging. Ik zeg dat ie eerder moet uitkomen. Februari is een mooi streven. Ze hebben tijd genoeg gehad vindt ik zo. Ik wil hem NU !! :eten:

Zo, dat lucht op :D

idd paas mij die game maar in februari of maart, hopelijk met die nieuwe previews meer info rondom releasedatum

Link to comment
Delen op andere websites

het zal tussen maart en april zijn :)

Daartussen is niks :puh: Het is Maart of April :D

hehe lol maar ik hoop dat hij al in februaru uitkomt en wat ik ook al ergens anders gelezen heb we stellen misschien veels te hoge eisen doordat de release zo lang duurt

Volgens mij heeft inderdaad iemand van Rockstar dit forum bezocht en gezien wat de leden allemaal verwachten van GTA IV en proberen ze nu alles er in te stoppen :puh:

= late release :puh:

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

Ja precies hij moet zo snel mogelijk komen! Ik had afgelopen zomervakantie extra veel gewerkt om een dikke PS3 te kunnen kopen om in oktober gelijk GTA IV te kunnen halen. Ik was fucking in augustus al aan het aftellen en nu zijn we 5 maanden verder en is er nog geen eens een releasedate. Trek het echt te slecht, het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja precies hij moet zo snel mogelijk komen! Ik had afgelopen zomervakantie extra veel gewerkt om een dikke PS3 te kunnen kopen om in oktober gelijk GTA IV te kunnen halen. Ik was fucking in augustus al aan het aftellen en nu zijn we 5 maanden verder en is er nog geen eens een releasedate. Trek het echt te slecht, het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Kan jij niet gewoon geduldig wachten? Je wilt toch zeker geen game die half af is? Op het moment dat het helemaal goed is brengen ze hem pas uit, en zo hoort het.

Anders heb je net zoals in GTA San Andreas van die dingen waarvan ik denk: Dat moet toch beter kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...