DigiJosti Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ja precies hij moet zo snel mogelijk komen! Ik had afgelopen zomervakantie extra veel gewerkt om een dikke PS3 te kunnen kopen om in oktober gelijk GTA IV te kunnen halen. Ik was fucking in augustus al aan het aftellen en nu zijn we 5 maanden verder en is er nog geen eens een releasedate. Trek het echt te slecht, het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd. Kan jij niet gewoon geduldig wachten? Je wilt toch zeker geen game die half af is? Op het moment dat het helemaal goed is brengen ze hem pas uit, en zo hoort het.Anders heb je net zoals in GTA San Andreas van die dingen waarvan ik denk: Dat moet toch beter kunnen. Ik vind een half jaar er aanvast plakken toch heel wat voor deze game. Voor een console kan ik het begrijpen omdat deze altijd weer een update nodig hebben vanwege de hardware. (had mijn oude ex-xbox ook nogal vaak nodig) Hoop dat dit een belofte wordt anders krijg je een hoop boze gamers
Fiegel5 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Vijf pagina's lang onzin als je het mij vraagt. Joriz heeft contact met Rockstar games en alles wat hij weet post hij hier op internet. Ik heb een paar dagen toegekeken maar joriz zegt hier verder niks over! Bovendien zal een medewerker dit soort informatie niet vrijgeven, want dat kan zijn baan kosten. Dus volgens mij allemaal verzonnen materiaal Tussen haakjes weet niemand de exacte datum omdat Rockstar games hier niks over wil zeggen.
fant Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 ik ga nog maar even lekker door met de geruchten, want ik heb gehoord van iemand die bij een winkel werkt dat 25 april toch echt de release is. Hij zegt ook dat de marketing al begonnen is, en dat het dus zeer onwaarschijnlijk is dat die datum verschoven wordt. Het is maar een gerucht, don't blame me
2fast{0} Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik ga nog maar even lekker door met de geruchten, want ik heb gehoord van iemand die bij een winkel werkt dat 25 april toch echt de release is. Hij zegt ook dat de marketing al begonnen is, en dat het dus zeer onwaarschijnlijk is dat die datum verschoven wordt. Het is maar een gerucht, don't blame me Die gene zal je vast wel in de maling hebben genomen, waarom zou rockstar het tegen 1 winkel zeggen of laten we stellen tegen alle winkels en dan proberen ze het nog geheim te houden ? Ik geloof het niet. Als Rockstar het niet wilt zeggen zullen ze daar wel een erg goeie reden voor hebben, en ik denk dat die reden is : ze kunnen nog niet bepalen wanneer het spel precies klaar is !
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 het zal tussen maart en april zijn Daartussen is niks Het is Maart of April hehe lol maar ik hoop dat hij al in februaru uitkomt en wat ik ook al ergens anders gelezen heb we stellen misschien veels te hoge eisen doordat de release zo lang duurt Volgens mij heeft inderdaad iemand van Rockstar dit forum bezocht en gezien wat de leden allemaal verwachten van GTA IV en proberen ze nu alles er in te stoppen = late release hehe zou wel lol zijn maar dat betekent dat we nog langer moeten wachten
Dutchy3010 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 hij komt op 29 april uit haha Dat was inmiddels al bekend, maar destijds (januari, red.) nog niet. Dit topic is daarom ook overbodig geworden, dus:
Recommended Posts