GTA-The-Best Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Ik heb een kaart nnodig voor de route van money for nothing om te vluchten wie kan die ff geven?? Alvast bedankt!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Ik heb een kaart nnodig voor de route van money for nothing om te vluchten wie kan die ff geven??Alvast bedankt!!!!! Er is niet echt één route, je moet gewoon een snelle weg nemen naar de Pay & Spray, en onderweg proberen een aantal copbribes te pakken. Kijk tijdens de missie veel op je map (start -> map), en houdt deze kaart met de cop bribes er ook bij, zodat je weet waar je cop bribes kan vinden. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Het is het beste dat je naar het vliegveld rijdt en daar een beetje rond rijdt (niet stilstaan i.v.m heli). Als Lance en Forbes klaar zijn dan naar de Pay 'n Spray in Vice Port Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Heeel ERG BEDANKT !!! ik ga gewoon eerst naar een cop bribe en dan richting vliegveld en dan snel naar een cop bribe of p en spray Nogmaals bedankt!!! Paar minuten later YES heb het gehaaald! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.