.:TOM:. Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Nja aangezien er geen tut is ofzo heb ik zelf maar zitten zoeken. Dit is hoever ik kom : :SHTBAL_GUA_ANIM 04ED: load_animation "ROADCROSS" :SHTBAL_GUA_ANIM1 if 84EE: not animation "ROADCROSS" loaded jump @SHTBAL_GUA_ANIM :SHTBAL_GUA_ANIM2 088A: actor 2@ perform_animation "ROADCROSS" IFP_file "PED" 8.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF 1 limT -1 unknown 0 unknown 1 wait 1000 end_thread Het probleem is dat ie altijd crasht. Ik laad de animatie, check of hij geladen is, indien niet reload dan doe ik de animatie en dan crasht ie. De check enz ziet er goed uit dus ik denk dat het aan de opcode 008A ligt maar wat is er dan fout aan ? Tom Toch nog aan het lezen ? (-.-) Ennuh 500 ' ste post komt eraan ! Bewerkt: 19 december 2007 door .:TOM:. Reageren
Black Force Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ik heb in ieder geval 1 foutje ontdekt. Je moet het niet zo doen: if 84EE: not animation "ROADCROSS" loaded Maar zo: if wait 10 84EE: not animation "ROADCROSS" loaded Verder kan ik geen fouten ontdekken. Greetz, Black Force Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Mhhh effe vergeten Geedit maar hij crasht nog steeds. Wat is er nog fout ik ben nog altijd zeker dat het die opcode is. Tom Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Mhhh effe vergeten Geedit maar hij crasht nog steeds. Wat is er nog fout ik ben nog altijd zeker dat het die opcode is. Tom Er mist in ieder geval een "jump_if_false" (zie hieronder), verder zie ik zo geen problemen. :SHTBAL_GUA_ANIM 04ED: load_animation "ROADCROSS" :SHTBAL_GUA_ANIM1 wait 0 ms if 84EE: not animation "ROADCROSS" loaded jump_if_false @SHTBAL_GUA_ANIM2 jump @SHTBAL_GUA_ANIM :SHTBAL_GUA_ANIM2 088A: actor 2@ perform_animation "ROADCROSS" IFP_file "PED" 8.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF 1 limT -1 unknown 0 unknown 1 wait 1000 end_thread Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Nja, ik heb gedaan wat je zei maar niks maar hij crasht nog steeds het eerste deel is gewoon een stukje code dat aanleiding geeft dat hij de animatie mag doen. :SHTBAL_GUA_3 if wait 0 ms 00EF: actor 2@ 0 near_point -1.159128 -21.03489 radius 1.0 1.0 stopped jf @SHTBAL_GUA_3 :SHTBAL_GUA_ANIM 04ED: load_animation "ROADCROSS" :SHTBAL_GUA_ANIM1 wait 0 ms if 84EE: not animation "ROADCROSS" loaded jf @SHTBAL_GUA_ANIM2 jump @SHTBAL_GUA_ANIM :SHTBAL_GUA_ANIM2 088A: actor 2@ perform_animation "ROADCROSS" IFP_file "PED" 8.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF 1 limT -1 unknown 0 unknown 1 wait 1000 end_thread Bewerkt: 23 december 2007 door .:TOM:. Reageren
gybrus Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 :SHTBAL_GUA_3 if wait 0 ms 00EF: actor 2@ 0 near_point -1.159128 -21.03489 radius 1.0 1.0 stopped jf @SHTBAL_GUA_3 :SHTBAL_GUA_ANIM 04ED: load_animation "ROADCROSS" :SHTBAL_GUA_ANIM1 wait 0 ms if 84EE: not animation "ROADCROSS" loaded jf @SHTBAL_GUA_ANIM2 jump @SHTBAL_GUA_ANIM :SHTBAL_GUA_ANIM2 088A: actor 2@ perform_animation "ROADCROSS" IFP_file "PED" 8.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF 1 limT -1 unknown 0 unknown 1 wait 1000 end_thread Je hebt nu 2 keer "jf" inplaats van jump_if_false kijk anders in een cutscene code van gta zelf dat helpt het meeste. ,K Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Toch niet xD Dat betekent hetzelfde maar het is gewoon korter. En ik heb het zelf gevonden Het moest helemaal anders. Tom 500'e post ! Bewerkt: 23 december 2007 door .:TOM:. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.