Pitbull Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Type: Signature Stijl: Voetbal Grootte: rond de 350 x 125, maar dit hoeft niet zo, je doet maar Afbeelding: klik Tekst: Pitbull Rand: zo een als mijn signature in dit topic Kleuren: Zwart - wit - geel Render (optioneel): - Extra (optioneel): maak er iets moois van, als het kan met C4D-effecten...Maar dat moet niet, alleen als je tijd en zin hebt
2fast{0} Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) Ik zal het wel proberen. Ik zal wel eerst een normale maken en daarna nog eens proberen met c4d. mvg,2fast{0} [EDIT] Heb er niet echt wat van kunnen maken sorry, Bewerkt: 20 december 2007 door 2fast{0}
Pitbull Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik vind hem goed...alleen de tekst...Zou je die ietsje meer 'standaard' kunnen maken, en liefst ook dat groen weg... Bij voorbaat dank!
2fast{0} Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik vind hem goed...alleen de tekst...Zou je die ietsje meer 'standaard' kunnen maken, en liefst ook dat groen weg...Bij voorbaat dank! Als ik het gewoon wit en dan met het lettertype Arial maak, is dat goed dan ?
Pitbull Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik vind hem goed...alleen de tekst...Zou je die ietsje meer 'standaard' kunnen maken, en liefst ook dat groen weg...Bij voorbaat dank! Als ik het gewoon wit en dan met het lettertype Arial maak, is dat goed dan ? Is goed hoor, misschien ook met een zwart 1 à 2px randje? Zorg gewoon dat het niet spuuglelijk is
2fast{0} Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Het lukt niet echt om iets leuks te maken van het plaatje, maar heb toch wat geprobeerd, [img=http://img295.imageshack.us/img295/7610/pitbulllb5.jpg] [img=http://img515.imageshack.us/img515/2394/pitbull1az3.jpg] mvg,2fast{0}
Pitbull Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Super bedankt! Kan je alleen de tekst iets kleiner maken en iets meer in de hoek zetten? Daarna stop ik hoor
gta-pilot Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 als ik vragen mag.... Waarom maak je hem zelf niet? Want je hebt zelf een sig markt en de dé de rest ook zelf enz....
Pitbull Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 als ik vragen mag.... Waarom maak je hem zelf niet? Want je hebt zelf een sig markt en de dé de rest ook zelf enz.... Toen had ik nog photoshop...Nu niet meer.
2fast{0} Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 als ik vragen mag.... Waarom maak je hem zelf niet? Want je hebt zelf een sig markt en de dé de rest ook zelf enz.... Toen had ik nog photoshop...Nu niet meer. Welke wil je dan of moet er nog iets anders gebeuren ?
Pitbull Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 als ik vragen mag.... Waarom maak je hem zelf niet? Want je hebt zelf een sig markt en de dé de rest ook zelf enz.... Toen had ik nog photoshop...Nu niet meer. Welke wil je dan of moet er nog iets anders gebeuren ? Ohja, sorry De eerste graag En met de tekst kleiner en meer in de hoek...Dankjewel!
2fast{0} Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 als ik vragen mag.... Waarom maak je hem zelf niet? Want je hebt zelf een sig markt en de dé de rest ook zelf enz.... Toen had ik nog photoshop...Nu niet meer. Welke wil je dan of moet er nog iets anders gebeuren ? Ohja, sorry De eerste graag En met de tekst kleiner en meer in de hoek...Dankjewel! Hier heb je hem dan, [img=http://img228.imageshack.us/img228/8735/pitbulljz2.jpg]
Pitbull Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ja, dat wou ik! Heel erg bedankt 2fast{0}
Recommended Posts