Jopper47 Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Hallo iedereen, Ik vroeg me af of je door SCM Modding CJ hoger kunt laten springen. Op filmpje kan CJ heel hoog springen.Dat kan niet zo met de cheat dat je hoog kunt springen. Van Johannes47 Reageren
janyboy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 je zei net dat deze niet door een cheat kan worden gedaan? volgens mij kan je zo hoog springen d.m.v. een trainer. want er stond geen scriting in de aftiteling. Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik ken inderdaad geen SCM opcodes om CJ hoger en verder te laten springen. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Dit kan worden gedaan door de animation files aan te passen. Tom Reageren
Marienus Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) een mod hoeft niet je kan ook gewoon KANGAROO cheaten ;-) EDIT: filmpje bekeken, KANGAROO cheat spring ongeveer ook zo Bewerkt: 13 maart 2008 door Marienus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.