eliteforce Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) Heeft iemand enig idee hoe je de prijzen van carshops kunt aanpassen? olie van 10000 per 10 is behoorlijk duur in een (multi)player map EDIT Misschien dat iemand ook weet hoe je het aan kunt passen hoeveel geld je krijgt als je een auto in een crusher doet, zoals ik op een map op dit forum zag. MVG EliteForce Bewerkt: 19 december 2007 door eliteforce Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Zowel de prijzen van de carshops als de geldbeloningen van de crusher zijn niet aan te passen via het script. Bedenk wel dat de carshops in een multiplayermap automatisch tien keer zo goedkoop zijn. Je zou eventueel een scriptje kunnen schrijven dat een bedrag van je score aftrekt en een oil-pick-up spawnt op een bepaalde plek wanneer je er overheen rijdt, maar dit is vrij omslachtig en niet iets om mee te beginnen als GTA2 modder. Als je refereert naar de map "Capture the Van" (mijn map ) waar je meer geld krijgt bij de car crusher, dan moet ik je teleurstellen: dit gebeurt alleen bij het inleveren van een specifieke wagen die via het script aangeduid wordt. Bij alle andere voertuigen krijg je gewoon het normale bedrag. Reageren
eliteforce Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 oh okay, in ieder geval bedankt voor je hulp, Lantyz! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.