Tommy VercettII Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Is VC op de xbox mooier dan de pc en ps2 versie omdat de versie voor de xbox 2 jaar na die voor de ps2 uitkwam? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Is VC op de xbox mooier dan de pc en ps2 versie omdat de versie voor de xbox 2 jaar na die voor de ps2 uitkwam? Nee, in de Xbox versie van VC zitten voor zover ik weet geen grafische verbeteringen. Het kan zijn dat er een paar bugs gefixt zijn maar verder zal hij weinig verschillen van de PS2 versie Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Volgens mij is Vice City op de normale Xbox zeker wel mooier dan de PS2 hoor. Heb het zelf gezien bij een vriend, maar ik kan het ook fout hebben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Ik weet alleen dat de wielen van de auto´s veel mooier zijn. Maar verder is hij volgens mij niet mooier dan de pc versie. Maar hij is wel mooier dan de PS2 versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Nou Mooier dan de pc versie niet tenminste als je geen scherp beeldscherm hebt dan is de xbox versie mooier maar als je een plasma scherm zoals ik heb dan is de pc versie nog mooi maar als je de playstation versie hebt jah dan dus nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 De Xbox versie van GTA Vice City is mooier dan de Playstation 2 versie, want bij de Playstation 2 versie van GTA Vice City is het zonnige sfeertje er niet. De computer versie van GTA Vice City heeft een goed zonnig sfeertje net als de Xbox versie. Hopelijk weet je nu een beetje meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.