Donald-Duck Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 hallo iedereen, ik had net een site, en dat gaat net als runescape, ze vragen of je ermee akkoord gaat dat het geladen wordt. Maar ik wou dus eerst weten of de site betrouwbaar was, en ik had op no gedrukt. Maar nu wordt het niet meer gevraagd en wordt het automatisch geweigerd, weet iemand hoe je dat veranderd. Ik gebruikt trouwens IE 7 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 hallo iedereen,ik had net een site, en dat gaat net als runescape, ze vragen of je ermee akkoord gaat dat het geladen wordt. Maar ik wou dus eerst weten of de site betrouwbaar was, en ik had op no gedrukt. Maar nu wordt het niet meer gevraagd en wordt het automatisch geweigerd, weet iemand hoe je dat veranderd. Ik gebruikt trouwens IE 7 Probeer je cookies eens te verwijderen. ga naar extra -> Browsegeschiedenis verwijderen -> Cookies verwijderen.. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 nee, werkt niet Reageren
Argon Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 En wat heeft dat ermee te maken als ik dat dan zou mogen weten? Klik op Extra, Internetopties dan klik je op de tab Geavanceerd en daar onder de kop "Beveiliging" staat als eerste Actieve inhoud... dat moet je uit vinken dus dat er geen groen vinkje voorstaat dan zou alles terug normaal moeten zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.