tjoef Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) @Dastard: Ja inderdaad, daar staan ze tot 2 uur 'snachts buiten in de kou om te luisteren en te kijken Vandaag was er een actie die 14.000 euro(14.000!!!!) heeft opgebracht: één of andere vereniging is van Essen naar Leuven gereden op een vrachtwagen en de trailer was veranderd in een glazen zwembad!! Per kilometer die gezwommen was ging er een bepaald bedrag naar het glazen huis. Van Essen naar Leuven is een traject van ongeveer 100 kilometer! De begintemperatuur van het water was 36°C en toen ze in leuven aankwamen was die nog maar de helft van de beginwarmte. Dat vind ik een leuke actie en het brengt dan nog eens heel veel geld op. @Mirrrr: oké, ik heb het begrepen, jullie zijn rijker Bewerkt: 24 december 2007 door tjoef Reageren
Mirrrr Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 @Dastard: Ja inderdaad, daar staan ze tot 2 uur 'snachts buiten in de kou om te luisteren en te kijken Vandaag was er een actie die 14.000 euro(14.000!!!!) heeft opgebracht: één of andere vereniging is van Essen naar Leuven gereden op een vrachtwagen en de trailer was veranderd in een glazen zwembad!! Per kilometer die gezwommen was ging er een bepaald bedrag naar het glazen huis. Van Essen naar Leuven is een traject van ongeveer 100 kilometer! De begintemperatuur van het water was 36°C en toen ze in leuven aankwamen was die nog maar de helft van de beginwarmte. Dat vind ik een leuke actie en het brengt dan nog eens heel veel geld op. In NL kregen ze 250.000 euro in 1 keer Reageren
DdJDean Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) De eindbedragen: (beetje laat maarja ) Nederland: €5.249.466,- België: €3.353.568,- Zwitserland: €151.218,- Eindstand: €8.754.252,- Een heel mooi bedrag Zo kunnen er veel mensen geholpen worden in Afrika. Bewerkt: 30 december 2007 door DdJDean Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.