Jump to content

Episodic Content - Waarom wel op Xbox360 en niet op PS3?


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michael50000

    5

  • MNC3

    4

  • danielb

    4

  • philip14

    3

Hoe komt het dat de Xbox 360 wel episodic content krijgt en de PS3 niet?

Komt dat door Microsoft ofzo?

Jap, hier heeft ms hoop geld voor neer gelegd. Maar ga er maar vanuit dat je daarvoor moet betalen @ xbox live met microsoft points.

Link to comment
Delen op andere websites

microsoft heeft hier aardig wat pegels voor neergeteld (50 miljoen dacht ik) en sony zei dat ze geen games nodig hadden om hun console succesvol te maken, dus geven ze er geen geld aan uit. ze janken nu wel anders.

Sony jankt niet, de ps3 gamers vinden het natuurlijk kut dat ze die content niet krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

microsoft heeft hier aardig wat pegels voor neergeteld (50 miljoen dacht ik) en sony zei dat ze geen games nodig hadden om hun console succesvol te maken, dus geven ze er geen geld aan uit. ze janken nu wel anders.

Aan het einde van deze console war rit jankt microsoft wel anders denk ik zo...

Dit is niet lullig bedoelt voor de Xbox 360 eigenaren, nou ja, eigelijk wel. :puh: Maar als iemand een kutopmerking maakt over dat sony jankt over dat ze de add ons niet op hun console kunnen krijgen vind ik wat raar dan. Het is in ieder geval niet bedoelt als fanboy gedrag of om een oorlog in dit topic te maken.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft het betaalt zodat ze veel meer consoles gaan verkoppen denk ik. Alleen moet je waarschijnlijk voor de extra content wel nog een 50 euro neerleggen ofzo!

En Sony wint de "console war" toch wel met zijn PS3, dus of er nou extra content bij zit van 8 uur extra gameplay, boven die 100 die er al inzitten, ik blijf bij mijn ps3!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen moet je waarschijnlijk voor de extra content wel nog een 50 euro neerleggen ofzo!

Correctie: De prijs voor downloadbare contents die voor games een extraatje geven zullen absoluut geen 50 euro bedragen. Voor die prijs heb je een Microsoft-kaart van Microsoftpoint.gif 4000 (4000 Microsoft Points). Voor de extra levels van Halo 3 betaal je Microsoftpoint.gif800. Dat komt neer op een kleine 9.6 euro. Dit bedrag wordt bijna altijd betaald voor extra contents in eender welke game.

Als gameconsole's uitspraken doen zoals "Wij hebben dit niet nodig" is het logisch dat de concurrenten met die extra content weglopen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft het betaalt zodat ze veel meer consoles gaan verkoppen denk ik. Alleen moet je waarschijnlijk voor de extra content wel nog een 50 euro neerleggen ofzo!

En Sony wint de "console war" toch wel met zijn PS3, dus of er nou extra content bij zit van 8 uur extra gameplay, boven die 100 die er al inzitten, ik blijf bij mijn ps3!! :dans:

jij gaat hier zeggen de de PS3 de consolewars gaat winnen... het is niet dat het hier voor 70% PS3 aanhangers zitten dat die console gaat winnen. En wat maakt het nu uit dat Sony wint of niet. maakt geen reet uit dat ze winnen want daar heb je zelf ook niets aan.

Die stomme fanboys toch geen reet hebben ze verstand :)

Zoals Merticus XVII zegt zal de prijs goed mee vallen. Want bijna iedereen die GTA IV op xbox 360 koopt gaat toch dat kopen. Stel dat het 9 euro aan microsoft points kost en van de 13 xbox 360 games koopt het 6 miljoen dan hebben ze hun geld al terug. Slimme stap. Ik denk ook wet dat iedere GTA IV fan de hele game wil spelen. Jammer genoeg is het niet voor PS3. Maar slimme zet van MicroSoft. Kopen doen die fans het toch. Zou nogal dom zijn om zoiets niet te kopen. Maar PS3 zal ook wel downloads krijgen. add-on van wagens en zo dat xbox 360 ook zal krijgen dan.En zal ook geld kosten.Hoogstwaarschijnlijk. Of het moet iets klein zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...