Jump to content

Episodic Content - Waarom wel op Xbox360 en niet op PS3?


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • michael50000

    5

  • MNC3

    4

  • danielb

    4

  • philip14

    3

Iemand steld een simpele vraag en meteen komen de Fanboys uit hun hol te voorschijn om te zeggen hoe goed hun Console wel niet is en hoe krachtig hij is en hoe lang hij meekan. Waarom hele discussie om een simpele vraag, kunnen jullie er niet tegen dat jullie de content niet krijgen op jullie o zo goddelijke console. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich ben ik het met michael50000 eens. de ps3 is qua specs krachtiger en dus zal je er langer iets aan hebben.

Alleen staat de xbox 360 er op dit moment beter voor, omdat die goedkoper is en er zijn meer spellen voor.

Maar laten we gewoon afwachten welke console beter is, en daarbij wat maakt het ook eigenlijk uit?

En de wii is gewoon een geval apart, is meet een current gen console met revolutionaire besturing.

Dat is ook de reden dat ik een ps3 en wii heb :D

Jongens jongens, denk na. Sony heeft paar jaar geleden wijsgemaakt aan de mensen dat PS3 3 tot 5 keer sterker zou zijn als de Xbox 360. Dat is dus totaal niet gebeurt. Erger nog! Alleen de proccesor is krachtiger... Maar dan denken de fans woow PS3 gata in de toekomst ownen. Fout. Graphics card is gelijk aan de Xbox 360. Dus daar ga je niets aan hebben voor PS3. De Xbox 360 heeft dan meer geheugen dan de PS3. waardoor Gears Of war niet op PS3 gedraait kan worden. Dar zijn ook de woorden van ontwikkelaar Epic. Geen van beide consoles is krachtiger. De PS3 zijn proccesor is krachtiger maar let op als je goed over de Cell geinformeert bent wete je dan die alleen heel veel sneller is. Dan een PC zijn proccesor. Zoveel voordeel heb je er niet aan. PS3 kan alleen wat sneller werken.

In betere woorden: PS3 en Xbox 360. zijn zo goed als gelijk.

Dan gaan de fan zagen op dat de Xbox 360 DVD gebruikt. Er zijn games die als meer wegen dan 9 GB voor de xbox 360. Xbox 360 heeft een systeem daarop. Dus maakt het geen fuck uit dat de PS fans de toekomst van Xbox 360 slecht gaan zien.

Droom maar voort dat PS3 ziojn games veel beter gaan worden binnen een paar jaar. :cya:

PS3 en Xbox 360 zijn prachtige consoles. Met zijn voor en nadelen.

Bewerkt: door MNC3
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand steld een simpele vraag en meteen komen de Fanboys uit hun hol te voorschijn om te zeggen hoe goed hun Console wel niet is en hoe krachtig hij is en hoe lang hij meekan. Waarom hele discussie om een simpele vraag, kunnen jullie er niet tegen dat jullie de content niet krijgen op jullie o zo goddelijke console. :cya:

damn ben jij niet normaal of wat is jouw probleem????

Iedereen zweeg er nu eindelijk over nadat ik een redelijk eerlijke uitleg gegeven had dat iedereen moet bedaren en dat beide consoles verbluffend zijn en dan kom jij hier nog eens herhalen wat hier ook in het begin stond en waar deze hele discussie over was,wil jij dit nog eens laten herhalen,zoniet,hoe dan je kop

om af te sluiten,een antwoord op de vraag,het is op de XBOX360 wel omdat ze er voor betaalden en SONY niet;dit stond hier al een paar keer maar nu staat het hier en kan je al de andere zever vermijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Content voor GTA IV op beide consoles mogelijk (PS3, 360)

26 Januari 2008, geschreven door Eke Bosman

Rockstar Games heeft vandaag bekend gemaakt dat de exclusieve content voor GTA IV, voor de Xbox 360, niet meer exclusief zal worden. Dat betekent dus dat PS3-eigenaren ook van de 'exclusieve' content kunnen genieten.

Gisteren werd nog bekend gemaakt dat de uitstel van Grand Theft Auto IV te wijten is aan de PlayStation 3, omdat het ontwikkelen van games voor de PlayStation 3 nou eenmaal langer duren dan bij de Xbox 360. Dit probleem is echter al opgelost, diverse bronnen melden dat de ontwikkeling van de PS3- en 360-versie nu gelijk lopen. Ook wordt er gemeend dat de PS3- en 360-versie hetzelfde eruit zien, dat moet dus zorgen voor geen vergelijkingsvideo's.

Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten. Helaas weten wij niet precies hoe, wat en waarom, maar zolang we maar meer hierover weten, melden wij het je uiteraard.

Bron: XGN.nl

Denken jullie dat dit waar is??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
Iemand steld een simpele vraag en meteen komen de Fanboys uit hun hol te voorschijn om te zeggen hoe goed hun Console wel niet is en hoe krachtig hij is en hoe lang hij meekan. Waarom hele discussie om een simpele vraag, kunnen jullie er niet tegen dat jullie de content niet krijgen op jullie o zo goddelijke console. :cya:

Het is inderdaad erg vervelelend als er mensen lopen de zaneken over hoe goed hun console wel niet is. Dat sommigen hier zeggen dat de 360 momenteel beter is dan de ps3 qua graphics en gameplay vind ik persoonlijk klinklare onzin. Beide consoles zijn erg goed en beiden verkopen goed.

Neem bijvoorbeeld het verkoop van Gta iv. Deze game werd meer verkocht op de ps3 dan op de 360. En nee, ik ben geen fanboy die loopt op te scheppen over hoe goed de console wel is die ik zelf heb want ik vind beide consoles goed. Meestal zeggen mensen dat de console die ze hebben ook beter is dan de andere omdat ze deze zelf hebben.. <-- Natuurlijk erg kinderachtig

Effe ontopic.

Ikzelf maak me niet druk om het fijt dat de aankomende "Downloadable Content" xbox 360 only is.

Herrineren jullie je namelijk Gta liberty city en Gta vice city nog? Deze waren werkelijk Psp only, maar omdat Gta namelijk zo'n populaire game is waren de sells van beide games zo hoog dat rockstar deze ook uitbracht voor de ps2!

Ik ga er nu ook echt niet vanuit dat de aankomende Content xbox 360 blijft en deze komt vast en zeker ook op de ps3 vanwege de goede sells. Mijn vraag is nu meer.. Wanneer ? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand steld een simpele vraag en meteen komen de Fanboys uit hun hol te voorschijn om te zeggen hoe goed hun Console wel niet is en hoe krachtig hij is en hoe lang hij meekan. Waarom hele discussie om een simpele vraag, kunnen jullie er niet tegen dat jullie de content niet krijgen op jullie o zo goddelijke console. :cya:

Het is inderdaad erg vervelelend als er mensen lopen de zaneken over hoe goed hun console wel niet is. Dat sommigen hier zeggen dat de 360 momenteel beter is dan de ps3 qua graphics en gameplay vind ik persoonlijk klinklare onzin. Beide consoles zijn erg goed en beiden verkopen goed.

Neem bijvoorbeeld het verkoop van Gta iv. Deze game werd meer verkocht op de ps3 dan op de 360. En nee, ik ben geen fanboy die loopt op te scheppen over hoe goed de console wel is die ik zelf heb want ik vind beide consoles goed. Meestal zeggen mensen dat de console die ze hebben ook beter is dan de andere omdat ze deze zelf hebben.. <-- Natuurlijk erg kinderachtig

Effe ontopic.

Ikzelf maak me niet druk om het fijt dat de aankomende "Downloadable Content" xbox 360 only is.

Herrineren jullie je namelijk Gta liberty city en Gta vice city nog? Deze waren werkelijk Psp only, maar omdat Gta namelijk zo'n populaire game is waren de sells van beide games zo hoog dat rockstar deze ook uitbracht voor de ps2!

Ik ga er nu ook echt niet vanuit dat de aankomende Content xbox 360 blijft en deze komt vast en zeker ook op de ps3 vanwege de goede sells. Mijn vraag is nu meer.. Wanneer ? ^_^

omg ze kunne da ni zomaar doen eh.. effe contract verscheuren zekers? :duh:

Bewerkt: door naokske
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand steld een simpele vraag en meteen komen de Fanboys uit hun hol te voorschijn om te zeggen hoe goed hun Console wel niet is en hoe krachtig hij is en hoe lang hij meekan. Waarom hele discussie om een simpele vraag, kunnen jullie er niet tegen dat jullie de content niet krijgen op jullie o zo goddelijke console. :cya:

Het is inderdaad erg vervelelend als er mensen lopen de zaneken over hoe goed hun console wel niet is. Dat sommigen hier zeggen dat de 360 momenteel beter is dan de ps3 qua graphics en gameplay vind ik persoonlijk klinklare onzin. Beide consoles zijn erg goed en beiden verkopen goed.

Neem bijvoorbeeld het verkoop van Gta iv. Deze game werd meer verkocht op de ps3 dan op de 360. En nee, ik ben geen fanboy die loopt op te scheppen over hoe goed de console wel is die ik zelf heb want ik vind beide consoles goed. Meestal zeggen mensen dat de console die ze hebben ook beter is dan de andere omdat ze deze zelf hebben.. <-- Natuurlijk erg kinderachtig

Effe ontopic.

Ikzelf maak me niet druk om het fijt dat de aankomende "Downloadable Content" xbox 360 only is.

Herrineren jullie je namelijk Gta liberty city en Gta vice city nog? Deze waren werkelijk Psp only, maar omdat Gta namelijk zo'n populaire game is waren de sells van beide games zo hoog dat rockstar deze ook uitbracht voor de ps2!

Ik ga er nu ook echt niet vanuit dat de aankomende Content xbox 360 blijft en deze komt vast en zeker ook op de ps3 vanwege de goede sells. Mijn vraag is nu meer.. Wanneer ? ^_^

omg ze kunne da ni zomaar doen eh.. effe contract verscheuren zekers? :duh:

Is heel iets anders... Bij jouw voorbeeld gaat het om hetzelfde bedrijf, en is er geen geld betaald dus dat is ook een slechte vergelijking. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha geweldig gewoon die PS3 noobs die jaloers zijn omdat ze geen extra content krijgen.

Zieligaards.

Who cares dat de PS3 beter is? Ik heb lol genoeg met mijn Xbox360.

So what's the problem?

Gewoon zielig die fanboys,iedereen heeft lol met zijn eigen console.

Pas toch maar op dat de PS3 wint,wees er maar niet zeker van!

Er zijn nog genoeg andere consoles in de wereld.

Stop gewoon met f*cking jaloers zijn op de Xbox360's extra content.

Laat iedereen lol maken met zijn eigen console.

En nu ben ik weer weg van dit *** forum.

Tss stupid fanboys...[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha geweldig gewoon die PS3 noobs die jaloers zijn omdat ze geen extra content krijgen.

Zieligaards.

Who cares dat de PS3 beter is? Ik heb lol genoeg met mijn Xbox360.

So what's the problem?

Gewoon zielig die fanboys,iedereen heeft lol met zijn eigen console.

Pas toch maar op dat de PS3 wint,wees er maar niet zeker van!

Er zijn nog genoeg andere consoles in de wereld.

Stop gewoon met f*cking jaloers zijn op de Xbox360's extra content.

Laat iedereen lol maken met zijn eigen console.

En nu ben ik weer weg van dit *** forum.

Tss stupid fanboys...[/font]

Je zegt dat je fandboys dom vind terwijl je anderen ps3 noobs noemt.

#Pas toch maar op dat de PS3 wint,wees er maar niet zeker van!

Wat ik hierboven zie komt bij mij toch "echt" over alsof je zelf geen haar beter bent.. Komop zeg, je bent zelf net zo'n fanboy als die gene die jij zo stom vind.

Moet je je voorstellen dat de ps3 de content alleen heeft. Vind jij dit dan niet jammer terwijl jij een xbox 360 hebt?

ik geloof er niks van dat jij dat niet erg zou vinden, terwijl andere gamers ALLEEN filmpjes op youtube kunnen zien van nieuwe "Online matches" missies, wapens, autos en een andere main character

Buiten dat om blijf ik nog steeds denken dat de content ook uit komt op de ps3. Het gaat hier om geld, niet om loyaaliteit.

Rockstar heeft zich trouwens evengoed aan de afspraak gehouden, want ze hebben een Downloadable content gemaakt wat microsoft zo graag wilde. Als deze downloadable content nu zo veel geld opleverd (waarvan je waarschijnlijk wel uit kun gaan aangezien Gta een erg populaire game is) kunnen ze dezelfde downloadable content uitbrengen voor de ps3 zodat dit weer DIK verdiend. (Zelfde verhaal als bij de psp versies, Gta Lcs & Vcs.. Microsoft of niet)

En dit zijn zaken.. Niets anders dan dat

Iemand steld een simpele vraag en meteen komen de Fanboys uit hun hol te voorschijn om te zeggen hoe goed hun Console wel niet is en hoe krachtig hij is en hoe lang hij meekan. Waarom hele discussie om een simpele vraag, kunnen jullie er niet tegen dat jullie de content niet krijgen op jullie o zo goddelijke console. :cya:

Het is inderdaad erg vervelelend als er mensen lopen de zaneken over hoe goed hun console wel niet is. Dat sommigen hier zeggen dat de 360 momenteel beter is dan de ps3 qua graphics en gameplay vind ik persoonlijk klinklare onzin. Beide consoles zijn erg goed en beiden verkopen goed.

Neem bijvoorbeeld het verkoop van Gta iv. Deze game werd meer verkocht op de ps3 dan op de 360. En nee, ik ben geen fanboy die loopt op te scheppen over hoe goed de console wel is die ik zelf heb want ik vind beide consoles goed. Meestal zeggen mensen dat de console die ze hebben ook beter is dan de andere omdat ze deze zelf hebben.. <-- Natuurlijk erg kinderachtig

Effe ontopic.

Ikzelf maak me niet druk om het fijt dat de aankomende "Downloadable Content" xbox 360 only is.

Herrineren jullie je namelijk Gta liberty city en Gta vice city nog? Deze waren werkelijk Psp only, maar omdat Gta namelijk zo'n populaire game is waren de sells van beide games zo hoog dat rockstar deze ook uitbracht voor de ps2!

Ik ga er nu ook echt niet vanuit dat de aankomende Content xbox 360 blijft en deze komt vast en zeker ook op de ps3 vanwege de goede sells. Mijn vraag is nu meer.. Wanneer ? ^_^

omg ze kunne da ni zomaar doen eh.. effe contract verscheuren zekers? :duh:

Contract "verscheuren" ?? Wie zegt dat? Ze hebben zich aan de afspraak gehouden en een downloadable content gemaakt. Alles kan als het om zaken gaat. Vooral als ze de kans lopen er nog meer op te verdienen.

Wil je nu zeggen dat het "Verboden" is dezelfde downloadable te releasen voor een andere console? Dat is Rockstars eigen keus.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand steld een simpele vraag en meteen komen de Fanboys uit hun hol te voorschijn om te zeggen hoe goed hun Console wel niet is en hoe krachtig hij is en hoe lang hij meekan. Waarom hele discussie om een simpele vraag, kunnen jullie er niet tegen dat jullie de content niet krijgen op jullie o zo goddelijke console. :cya:

Het is inderdaad erg vervelelend als er mensen lopen de zaneken over hoe goed hun console wel niet is. Dat sommigen hier zeggen dat de 360 momenteel beter is dan de ps3 qua graphics en gameplay vind ik persoonlijk klinklare onzin. Beide consoles zijn erg goed en beiden verkopen goed.

Neem bijvoorbeeld het verkoop van Gta iv. Deze game werd meer verkocht op de ps3 dan op de 360. En nee, ik ben geen fanboy die loopt op te scheppen over hoe goed de console wel is die ik zelf heb want ik vind beide consoles goed. Meestal zeggen mensen dat de console die ze hebben ook beter is dan de andere omdat ze deze zelf hebben.. <-- Natuurlijk erg kinderachtig

Effe ontopic.

Ikzelf maak me niet druk om het fijt dat de aankomende "Downloadable Content" xbox 360 only is.

Herrineren jullie je namelijk Gta liberty city en Gta vice city nog? Deze waren werkelijk Psp only, maar omdat Gta namelijk zo'n populaire game is waren de sells van beide games zo hoog dat rockstar deze ook uitbracht voor de ps2!

Ik ga er nu ook echt niet vanuit dat de aankomende Content xbox 360 blijft en deze komt vast en zeker ook op de ps3 vanwege de goede sells. Mijn vraag is nu meer.. Wanneer ? ^_^

omg ze kunne da ni zomaar doen eh.. effe contract verscheuren zekers? :duh:

Is heel iets anders... Bij jouw voorbeeld gaat het om hetzelfde bedrijf, en is er geen geld betaald dus dat is ook een slechte vergelijking. :)

huh? M$ heeft toevallig wel 50 miljoen dollar betaald... (ben ni zeker hoeveel het was :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

ps3 goede sells ? de psp word nog beter verkocht de ps3 heeft juist slechte verkoop en dreigt zelf onder de grond te gaan omdat ze maar weing exl. games hebbe voor ps3 en te duuuuuuur is !!!!

ik ben geen xbox fan sterker nog ik baalde van mijn xbox ik heb ze alle 3 geprobeert wii ps3 xbox en de beste ervan von ik toch de xbox wrm ? live goede servers rappe down. voor demos enz mijn ps3 heeft maar 1 maand megegaan en dan begeven heb maand mogen w8ten op nieuwe die nu ondetusse ook al begeven is achter 2 weken dan maar verkocht die boel xbox heb ik nog altijd staan aleen spijtig dat die soms vast loopt maar is nu ook al gedaan dankzij spelle op de hd te kunne opslaan

ben altijd al meer voor pc geweest liever met toesenbord en muis game

aja verkoop van dees maand wii eerste plaats dan psp dan xbox 360 dan de ds en als laatse ps3

mijn neef werkt bij media markt dusja

en ben zekr geen fanboy meer voor pc dan rest

Link to comment
Delen op andere websites

ps3 goede sells ? de psp word nog beter verkocht de ps3 heeft juist slechte verkoop en dreigt zelf onder de grond te gaan omdat ze maar weing exl. games hebbe voor ps3 en te duuuuuuur is !!!!

ik ben geen xbox fan sterker nog ik baalde van mijn xbox ik heb ze alle 3 geprobeert wii ps3 xbox en de beste ervan von ik toch de xbox wrm ? live goede servers rappe down. voor demos enz mijn ps3 heeft maar 1 maand megegaan en dan begeven heb maand mogen w8ten op nieuwe die nu ondetusse ook al begeven is achter 2 weken dan maar verkocht die boel xbox heb ik nog altijd staan aleen spijtig dat die soms vast loopt maar is nu ook al gedaan dankzij spelle op de hd te kunne opslaan

ben altijd al meer voor pc geweest liever met toesenbord en muis game

aja verkoop van dees maand wii eerste plaats dan psp dan xbox 360 dan de ds en als laatse ps3

mijn neef werkt bij media markt dusja

en ben zekr geen fanboy meer voor pc dan rest

Dat is niet waar, de PS3 verkoopt in Europa op dit moment beter dan de 360. Maar oké, hij is wel minder verkocht dan de 360, in totaal.

Maar wat dan ook wel weer grappig is, is dat de PS3 door de 360 qua verkoop wordt platgewalst in zijn thuisland: Japan!!! :schater:

Dat komt onder andere door een aantal exclusieve RPG's (Tales of Vesperia) waar de Japanners helemaal gek van zijn en omdat Final Fantasy 13 en Tekken 6 ook naar de 360 komen...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...