snooza Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) Ik speel nu SA al een poosje,en ik ben gek op de slamvans die er rond rijden... Nou heb ik een probleem,ik zie ze niet meer rijden !! Niet in Las venturas,Los Santos of San Fierro..... Kan iemand mij vertellen waar ze het meest voorkomen? Dank U!! mvg, Bas Bewerkt: 20 december 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) De Slamvan komt het meeste voor aan The Strip in Las Venturas, en in Rodeo in Los Santos rijden ze ook wel eens rond. Je kunt ook hier de Carspawner downloaden, daar kun je de Slamvan mee spawnen. Succes met het vinden van de Slamvan. Bewerkt: 20 december 2007 door DenkaanHenk Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 De Slamvan komt het meeste voor aan The Strip in Las Venturas, en in Rodeo in Los Santos rijden ze ook wel eens rond. Je kunt ook hier de Carspawner downloaden, daar kun je de Slamvan mee spawnen. Succes met het vinden van de Slamvan. En zodra je de slamvan hebt gevonden, en je wilt er eventuweel meer voor in je garage kan ik je de tip geven om in de de buurt van je savehouse gaan rijden en dan zul je merken dat je hem meer tegen komt Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) Ik weet niet meer hoe die plaats heet maar als het extreem zonnig is, rijd de Slamvan ook weleens bij de grote pier met de kermis erop in Los Santos. En als je de Import/Export hebt voltooid verschijnt de Slamvan ook in de buurt van Cesaer Meer informatie over de Slamvan: De Slamvan op WikiGTA Bewerkt: 20 december 2007 door Dubbeh Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) Meer informatie over de Slamvan:De Slamvan op WikiGTA Volgens mij heeft de site van Wikigta niet zo heel veel nut, omdat daar staat van dat je hem kan vinden(in de buurt van het vliegveld) maar dan moet je Inport/Export nodig. Je kan ze ook wel eens zien rijden in het kruispunt bij LV, Op de hooftwegen. Ik denk toch dat het makkelijkst is om een Carspawner te downloaden. Hieronder: ik Praat je na:P maar op die site staat niet zo veel belangrijks Succes Tijmentje5 Bewerkt: 21 december 2007 door Tijmentje5 Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Meer informatie over de Slamvan:De Slamvan op WikiGTA Volgens mij heeft de site van Wikigta niet zo heel veel nut, omdat daar staat van dat je hem kan vinden(in de buurt van het vliegveld) maar dan moet je Inport/Export nodig. Maar ik zei duidelijk dat je daarvoor de Import Export voltooid moet hebben hoor "En als je de Import/Export hebt voltooid verschijnt de Slamvan ook in de buurt van Cesaer" Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 "En als je de Import/Export hebt voltooid verschijnt de Slamvan ook in de buurt van Cesaer" Sorry niet waar. Die staat daar alleen als je bezig bent met lijst twee van de Import/Export missies. Als je hem nog niet hebt ingeleverd. In LV rijden ze veel rond (the Strip natuurlijk). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.