claud Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. Bewerkt: 21 december 2007 door claud Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. kun je mij dat us beter uitleggen? Reageren
Donwell Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Als ik dat zo zie, is er voor GTA LCS een cheat waarmee iedereen je volgt. In de missie False Idols zijn een aantal helikopters, en het is dan de bedoeling dat, als je die Maverick wilt, de 'Iedereen-volgt-je-cheat' aanzet, zodat ook de helikopters achter je aan gaan. Zodra hij land, moet je snel de helikopter stelen. Er is ook nog een ander maniertje om een Maverick zonder cheats te kunnen stelen, daar heb ik op Youtube een filmpje over gevonden. Het filmpje zie je hieronder. Succes. Reageren
claud Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 (bewerkt) heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. kun je mij dat us beter uitleggen? als je bij false idols de iedereen volgt je cheat of gewoon op de brug gaat staan kan je de heli jatten en je hebt er een. en als iemand al gevlogen heeft post het hier even een toevoeging: op het filmpje zijn er wel honderd cheats gebruikt en bij mij maar 1 Bewerkt: 7 januari 2008 door claud Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Er is ook nog een ander maniertje om een Maverick zonder cheats te kunnen stelen, daar heb ik op Youtube een filmpje over gevonden. Het filmpje zie je hieronder. Succes. Volgens mij (weet ik zeker) is dit filmpje MET cheats hoor? ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.