DN2Skillz Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 hello hello! ik ben GTA san andreas weer overnieuw aan het spelen op de PS2 maar uhh had vraagju ik ben nu in san fierro maar volgensmij krijg je daar een vriendin ,., de vorige keer had ik der gevondne in een park maar ben vergeten waar enzo? weet iemand hoe je die vriendin krijgt?? thnx alvast Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 weet iemand hoe je die vriendin krijgt??thnx alvast Dan doel je waarschijnlijk op Katie Zhan, haar vind je op het golfterrein in San Fierro. Voor de duidelijkheid heb ik hier een kaartje voor je met het golfterrein: Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 je kunt ze vinden op het san fierro golf terein. langs een weg ze is daar een sport aan het doen het lijkt op tai chi of yoga. en ik weet welke vriendin je bedoelt Katie Zanh. ze rijd in een witte lijkken bak genaamd een ROMEO of zo iets. ze houd van spieren ongeveer 75%. en een hoog sex-apeal ongeveer 25-50% oke,succses Reageren
DN2Skillz Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 weet iemand hoe je die vriendin krijgt??thnx alvast Dan doel je waarschijnlijk op Katie Zhan, haar vind je op het golfterrein in San Fierro. Voor de duidelijkheid heb ik hier een kaartje voor je met het golfterrein: AIIGHT Thnxx man! Reageren
DN2Skillz Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 je kunt ze vinden op het san fierro golf terein.langs een weg ze is daar een sport aan het doen het lijkt op tai chi of yoga. en ik weet welke vriendin je bedoelt Katie Zanh. ze rijd in een witte lijkken bak genaamd een ROMEO of zo iets. ze houd van spieren ongeveer 75%. en een hoog sex-apeal ongeveer 25-50% oke,succses Jij bent de best haha thnx homie Reageren
stanlyxl22 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 graag gedaan man he en met dat homie. homie 4 life afgesproken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.