salvatore Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Geplaatst: 14 april 2004 ik heb een vraag over de opdracht S.A.M want die dodo vliegt wel heel snel over kan iemand mij misschien vertellen hoe ik deze opdracht uitspeel. Reageren
8-Ball Geplaatst: 14 april 2004 Rapport Geplaatst: 14 april 2004 Hier had ik ook moeite mee, om hem makkelijker te maken moet je alvast aan land gaan en de cartel leden neerknallen van veraf, loop op de landingbaan, en ga helemaal rechtdoor als het vliegtuig eraan komt knal je hem neer. Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 zo heb ik um ook gedaan Reageren
GTA_Player13 Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Ik zag een heletijd terug een sreenshot terug van een best wel gaaf secret Het speelde zich ergens af bij de garage bij level 2.. en dan moest je over het dak lopen. en dan niet door van die gaten vallen ofzo en dan stond er op het laaste op de muur een een text, dit stond er dan op : You are not suppost to be here ( ofzoiets ) Weet iemand waar ik het over heb?? en waar het is ____________________ Ik zoek een clan voor MTA VC !! bij wie mag ik erin?? 8-Ball Terrorist in Opleiding Groep: Moderators Berichten: 1231 Gebruikers nr.: 194 Geregistreerd op: 11-February 04 Gepost op: Apr 28 2004, 04:23 PM Hier vind je hem: http://www.gtagames.nl/gta3glitchtips.php ____________________ The Grand Theft Auto Fan! Mr. Cortez Leider Al-Qaida Groep: God Moderator Berichten: 2080 Gebruikers nr.: 135 Geregistreerd op: 22-January 04 Gepost op: Apr 28 2004, 06:52 PM Cool! Die plek had ik nog niet gevonden in GTA 3 ... ____________________ Arg.. SWF bestand wil niet 8-Ball Terrorist in Opleiding Groep: Moderators Berichten: 1231 Gebruikers nr.: 194 Geregistreerd op: 11-February 04 Gepost op: Apr 29 2004, 05:17 PM Daar staat nog iets over de radar, die heb ik nog nooit geprobeerd! Die bord had ik zelf ondekt! ____________________ The Grand Theft Auto Fan! Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 wat heeft dit met de missie S.A.M. te maken? Reageren
gta3speler Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 je ziet overal de topic's hoe je met de dodo moet vliegen :blink: Reageren
gta-sa-junkie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 jah ik heb die secret een keer gehad: kwas dus aan t rondvliege met me dodo en k ging naar portland. daar zag ik een pleintje tussen enkele gebouwen waar je alleen maar met da vliegtuigje kon komen. toen vloog ik daar naartoe en stapte ik uit en toen zag ik een enorm bord met: "you where not supposed to be able to get here you know" is idd wel een grappige secret Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.