Jump to content

Jack Thompson verlies rechtzaak


Playboy X

Recommended Posts

Jack Thompson heeft afgelopen dinsdag een rechtzaak tegen Take Two en Sony verloren, aldus Gamepolitics. In 2006 had Thompson samen met een advocaat uit New Mexico een rechtszaak aangespannen tegen beide partijen. Er werd in totaal een bedrag van 600 miljoen dollar geëist. Reden voor dit bedrag was een jongen die een moord had gepleegd naar aanleiding van het spelen van Grand Theft Auto, aldus Thompson.

De veertienjarig Cody Posey schoot zijn vader, stiefmoeder en stiefzuster neer en werd hiervoor opgepakt en in de jeugdgevangenis gegooid. Thompson beschuldigde Take Two en Sony aangezien Posey in het bezit was van GTA: Vice City voor de PlayStation 2. Dat de jongen echter in 1999 zijn biologische moeder verloor en in de jaren daarna is mishandeld door zowel zijn vader als zijn stiefmoeder liet Thompson achterwege.

De rechter nam dit wel mee in zijn oordeel en liet de aanklacht tegen beide partijen varen. Overigens bestaat er voor Thompson nog wel de mogelijkheid om in hoger beroep te gaan tegen de uitspraak van de rechter.

Zoals ik de regels heb gelezen moet er een bron bij komen. Hier is hij Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat kind terecht een enorme hekel had aan zijn (stief)ouders, mischien had hij toen heel lang achter GTA gezeten en was daar mischien een beetje door beïnvloed, maar anders was hij wel door andere dingen beïnvloed of zou hij na weer een flinke mishandeling zijn ouders neer schieten. HIj had blijkbaar een wapen dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat kind terecht een enorme hekel had aan zijn (stief)ouders, mischien had hij toen heel lang achter GTA gezeten en was daar mischien een beetje door beïnvloed, maar anders was hij wel door andere dingen beïnvloed of zou hij na weer een flinke mishandeling zijn ouders neer schieten. HIj had blijkbaar een wapen dus...

nou blijkbaar weet het wel zeker dat die een wapen had maar wat had jij gedaan als je in zijn schoenen stond dan

ps:wat is thompson eigelijk van dat jongentje familie ofrzo

Bewerkt: door Rogier0202
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat kind terecht een enorme hekel had aan zijn (stief)ouders, mischien had hij toen heel lang achter GTA gezeten en was daar mischien een beetje door beïnvloed, maar anders was hij wel door andere dingen beïnvloed of zou hij na weer een flinke mishandeling zijn ouders neer schieten. HIj had blijkbaar een wapen dus...

nou blijkbaar weet het wel zeker dat die een wapen had maar wat had jij gedaan als je in zijn schoenen stond dan

ps:wat is thompson eigelijk van dat jongentje familie ofrzo

Nee, Thompson wil gewoon aandacht

Link to comment
Delen op andere websites

leuk nieuwtje

eindelijk zeg het gaat hem alleen maar om het geld inplaatsvan dat hij echt wil dat het spel verboden wordt!

hij verdient zeker te weinig omdat hij zo'n slechte advocaat is wie zal het zeggen?

ik ben er mooi blij mee!

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig maar dat hij heeft verloren.

En waarom eist hij 600 miljoen dollar omdat iemand die hij niet kent iemand anders heeft vermoord. Het is niet eens zeker dat het door gta komt. 15 miljoen mensen spelen gta, dat er dan toevallig een paar mensen bij zitten die ziek in hun hoofd zijn kunnen wij niks aan doen.

als of hij ooit zal winnen zeg :puh: HIT THE ROAD JACK DONT YOU COME BACK NO MORE :dans:

:D

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Verdomde lul zeg :duh:

Wil iemand alsjeblieft hem vermoorden? :clown:

Heb een beetje RE:spect voor Jack Thompson aub.

Nee. Iedereen die games speelt (dan heb je dus 99,99% van dit forum) heeft een hekel aan die zielige levenloze Jack Thompson. Games zijn volgens hem de bron van al het kwaad, een wapen van satan ofzo. Hij denkt dat bij ieder ongeval de schuld ligt bij games. Hij is zwaar krankzinnig en paranoïde en klaagt iedereen en alles aan om games weer eens slecht te laten lijken.

Dus géén respect voor hem. :schater:

(Of je moet familie van hem zijn ofzo, dan zou ik me wel flink voor m schamen :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat kind terecht een enorme hekel had aan zijn (stief)ouders, mischien had hij toen heel lang achter GTA gezeten en was daar mischien een beetje door beïnvloed, maar anders was hij wel door andere dingen beïnvloed of zou hij na weer een flinke mishandeling zijn ouders neer schieten. HIj had blijkbaar een wapen dus...

nou blijkbaar weet het wel zeker dat die een wapen had maar wat had jij gedaan als je in zijn schoenen stond dan

ps:wat is thompson eigelijk van dat jongentje familie ofrzo

Nee, Thompson wil gewoon aandacht

Nee, Thompson wil gewoon geld

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...