Jump to content

Jack Thompson verlies rechtzaak


Playboy X

Recommended Posts

Verdomde lul zeg :duh:

Wil iemand alsjeblieft hem vermoorden? :clown:

Heb een beetje RE:spect voor Jack Thompson aub.

Respect en jack thompson gaan niet samen. Eigenlijk zou je hem moeten aanklage voor onnodig rechtzaken beginnen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jack Thompson is geen advocaat. Jack Thompson is een man die dacht dat hij een gat in de markt had gevonden, bedrijven aanklagen voor aanzetten tot geweld. Geniaal!

Helaas voor meneer Thompson werkt zijn plannetje niet als gedacht.

Heeft deze man ooit een gewone rechtzaak gedaan??

Denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje, eigenlijk heeft hij gelijk... Games kunnen aanzetten voor ditsoort dingen. Maar omdat 1 op de 12.419.738 mensen hierdoor word aangezet, kan je niet alle andere 12.419.737 mensen die niet zo zijn hiervoor straffen, toch? En trouwens, zo'n kind wie ziek in z'n hoofd is hoort zo'n spel eigenlijk niet te spelen! Dus het is ook weer een klein beetje schuld van de ouders.

Maar toch is vragen: Kan iemand hem vermoorden please of Wij hebben geen respect voor hem een beetje overdreven toch!

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje, eigenlijk heeft hij gelijk... Games kunnen aanzetten voor ditsoort dingen. Maar omdat 1 op de 12.419.738 mensen hierdoor word aangezet, kan je niet alle andere 12.419.737 mensen die niet zo zijn hiervoor straffen, toch? En trouwens, zo'n kind wie ziek in z'n hoofd is hoort zo'n spel eigenlijk niet te spelen! Dus het is ook weer een klein beetje schuld van de ouders.

Maar toch is vragen: Kan iemand hem vermoorden please of Wij hebben geen respect voor hem een beetje overdreven toch!

even een aanvulling: games zetten aan tot dat soortdingen als je sowieso al agressief bent aangelegd. als je gewoon een rustige persoon bent dan is er niks aan de hand

Link to comment
Delen op andere websites

even een aanvulling: games zetten aan tot dat soortdingen als je sowieso al agressief bent aangelegd. als je gewoon een rustige persoon bent dan is er niks aan de hand

Ja,dat klopt ook weer, maar als je snapt wat ik bedoel je bent alleen ziek in je hoofd als je daardoor word aangezet om te moorden

Link to comment
Delen op andere websites

gta sa is wel het laatste spel dat mij zou beinvloeden zo iets te doen

als je vergelijkt met andere shooters etc. is gta misschien wel de meest onrealistisch.

op de 14de moet je wel gigantisch dom zijn om je familie uit te roeien naar aanleiding van dit spel :')

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ook wel leuk om te weten dat Thompson geld wil hebben ipv de slachtoffers

Dat is de shuld van de ouders! waarom geven ze een kind een wapen en waarom laten ze hem GTA spelen... De meeste ouders weten wel veel van een kind bijv: Als je weet dat je eigen kind snel beinvloed wordt door een spel dat agressief is dan mag ie het toch niet spelen? En als je dat niet weet als ouder;moet je hem niet agressieve spelletjes spelen! (vind ik)

Link to comment
Delen op andere websites

als dat kind onder de 17 was, dan kan je ook nog zeggen dat het de schuld van de ouders, omdat hij het niet mocht spelen volgens het PEGI of hoe het daar ook heet-systeem...

Helemaal mee eens..

Ookal gun ik de jeugd zeer zeker gta..

Maar ouders weten vaak niet wat hun kinderen kopen omdat ze er zich niet inverdieppen

en dat kan bij bepaalde mensen op verkeerde idéeen brengen helaas (ook bij ouderen dus)

Verder vind ik pegi wel goed zodat je een beetje in kan schatten hoe grof een spel KAN worden

ookal vind ik dat PEGI 18+ wel wat lager kan naar 16 bijvoorbeeld

Want als je gaat vergelijken met sommige andere spellen dan is gta helemaal niet zo grof (en dan heb ik gta4 niet mee gerekent nog :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...