Royemmen Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Hoi iedereen. Ik kom niet verder bij de missie Farewell, my Love, het probleem is eigenlijk gewoonweg stomzinnig... Ik slip te veel waardoor ik veel problemen krijg in de bochten... Als iemand hints, tips of handige filmpjes heeft, zet ze dan alsjeblieft in dit topic. Misschien hebben jullie ook wel handige cheats, de "Auto's vliegen de lucht in als je ze raakt" cheat werkt niet in deze race en ik heb het stukje op WikiGTA al tien keer doorgelezen, dus als je me daar naartoe stuurt zal ik ook niet verder komen. Alvast bedankt!! P.S.: Ik heb nooit goed kunnen rijden in GTA... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Een goede tip is om telkens bij elke bocht een stukje af te remmen, en in rechte stukken vol gas geven. Dan zou het moeten lukken, succes. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik laat altijd de 3 tegenstanders wat eerder wegrijden dan ikzelf. Meestal rijden ze zichzelf dan wel stuk. De truc is eigenlijk niet te hard door de bochten te rijden en goed afremmen voordat je de bocht inrijdt. Ik heb ook wel een tijdje lopen tobben met deze missie maar na mate je het parcours leert kennen wordt hij ook makkelijker. Ik heb hem trouwens ook wel eens met die cheat geprobeerd en hij werkt wel hoor dat alles auto's vliegen alleen het maakt hem er niet makkelijker op. Mocht de missie echt niet lukken kan je >>hier<< altijd je samegame posten dan doet iemand hier op het forum die missie voor je. Veel succes ermee verder Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Ik weet niet of je Cheats wil gebruiken, maar je zou de cheat: alle auto's vliegen als je ze aanraakt. aan kunnen zetten, als je ze dan aanraakt dan vliegen ze weg. als je geen cheats gebruikt dan kun je deze savegame kunnen downloaden:Klik Succes!! Tijmentje5 Reageren
Royemmen Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Ook alweer bedankt! Ik heb hem gehaald! Wel f*ck*ng irritant! Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik heb het ook gedaan het is niet egt eerlijk. Ik heb de cheat vliegende auto's gebruikt maar moet je niet te hard rijden voordat je zelf vliegt Veel succes Reageren
Toeterneus Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Zo ja, echt irritant die race! De vorige Wu zi Mi ofzo heb ik ook 15 keer moeten doen voordat ik hem haalde, steeds de verkeerde auto gekozen om in te racen. Toen ik eindelijk eerste lag kwam mijn vriendin me wat vragen: heb half hysterisch geschreeuwd dat ik niet kon praten, omdat ik me moest concentreren haha. Maar ja, deze race zal ook wel weer 15 keer moeten, voordat ik hem haal, maar daarna ga ik lekker san fierro in Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 is het nu uit met je vriendin??? ???? Reageren
Toeterneus Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 is het nu uit met je vriendin??? ???? hahaha, nee, maar ik moest wel extra moeite doen om nog ..ehm... 'hot coffee' te krijgen gisteravond. zou wel toepasselijk zijn geweest ja, 'farewell my love'. Ach vanavond ga ik weer SA spelen en zij America's topmodel en project catwalk kijken, kan ik weer een paar uurtjes ongestoord rondrazen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.