Jump to content

Persoonlijk logo

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor CKV1 moet ik aan het eind van het jaar een 'kunstdossier' inleveren, compleet met verslagen, tekeningen, foto's en alles wat ik afgelopen jaar voor het vak heb gemaakt. De voorpagina van de map moet zelf ontworpen zijn, met de naam en klas van de leerling op creatieve wijze erin verwerkt.

Ik, als metal liefhebber ging aan de slag, geïnspireerd door de (haast onleesbare) logos van death metal bands.

Hier een kleine serie afbeeldingen, van de schets naar lijnwerk tot afgewerkte versie.

De eerste schets.

post-56950-1198166107_thumb.jpg

Begonnen met de lijnen overtekenen met een fineliner.

post-56950-1198166123_thumb.jpg

Bijna klaar! :clown:

post-56950-1198166150_thumb.jpg

Helemaal overgetekend.

post-56950-1198166155_thumb.jpg

Het uiteindelijke werk. Aanpassingen zijn gemaakt in Adobe Photoshop.

Om een of andere reden maakt GTAForum de verkleinde versie enorm wazig, maar als je de afbeelding op volledige grootte bekijkt is alles goed.

post-56950-1198166297_thumb.jpg

Geplaatst:

Eronder staat 'h4e', dat is mijn klas :) Er moeten ook nog tussenvoegsels bij, maar die laat ik gewoon weg... Heeft die ouwe knar van CKV toch niet door :clown:

Geplaatst:

de tekst doet me denken aan mijn Job For A Cowboy beanie, onleesbaar voor mensen die niet weten wat er staat :7

ik vind de versie met fineliner iets leuker dan die op adobe, de kracht van de hand :tu:

nice gemaakt dus :)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Eigenlijk had ik, als ik jou was, de lijnen van jouw naam en klas vetter gemaakt dan de rest van de lijnen. Ik kan namelijk in de uiteindelijke output niets anders bespeuren dan een enorme wirwar van lijnen... :7 (Terwijl in jouw eerste schets wél te zien is dat er 'Bart Bosch' en 'H4E' staat.)

't Idee is leuk, maar ik vind wel dat voor een titelpagina van een kunstdossier (ja, ik heb dit jaar ook nog steeds dat domme CKV) de naam en andere informatie duidelijk naar voren moet komen. :puh:

Geplaatst:

Nice! :tu:

Ik kan alleen op de laatste 2 plaatjes niet meer lezen dat er 'Bart Bosch' staat.

Ik sluit me bij Sandra aan, het is wel mooi getekent alleen bij somige kun je de letters niet zo goed terug vinden ^_^ Dus voor je creatifiteit en je resultaat geef ik je toch een 7/10 :cya:

Groeten Tim

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...