Jump to content

is er ook een code dat je alle winkels al in kan?

Recommended Posts

Geplaatst:
  zemnas zei:
zal er ook een code zijn dat je alle winkels in kan??

ik hoor het graag

Nee, diee is er niet.

Er zal vast wel een modificatie voor zijn, maar daarvoor moet je in het modding fora zijn.

Geplaatst:

Als je in de Intro in de politiewagen van Tenpeny de Jetpack cheat in typt, dan ben je na het filmpje dood. En dan zijn alle winkels open, succes. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Deze is er niet, maar er is wel een glitch waarmee je alle winkels al in kan. Je activeert deze glitch door tijdens een nieuwe game(Let op: Je moet echt een nieuwe game starten!) als je in de auto met Tenpenny en Pulaski zit de cheat voor een Jetpack te doen. De code voor de Jetpack is ROCKETMAN. Doe het ongeveer als ze het straatje in rijden waar je begint met de BMX. Veel succes!

@ hierboven: Willen jullie alsjeblieft, ik smeek het, onder het onderwerp kijken? cryhappy.gif

@ hieronder: Ja hoor :Y

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
  VWO-er zei:
Deze is er niet, maar er is wel een glitch waarmee je alle winkels al in kan. Je activeert deze glitch door tijdens een nieuwe game(Let op: Je moet echt een nieuwe game starten!) als je in de auto met Tenpenny en Pulaski zit de cheat voor een Jetpack te doen. De code voor de Jetpack is ROCKETMAN. Doe het ongeveer als ze het straatje in rijden waar je begint met de BMX. Veel succes!

maar kun je dat ook bij de ps2?

nee er is geen mod voor nodig

want als je het spel start kijk je je naar het filmpje waar cj wordt opgepakt als je dan in de politie auto zit wacht je tot de auto even stopt bij de spoorweg wanneer er een trein aankomt dan typ je de jetpack cheat in en wacht je en als het filmpje gedaan is (niet zelf drukken dat het stopt) zal je wasted zijn en kom je bij het ziekenhuis en dan kan je alle winkels in en naar alle eilanden gaan zonder politie achter je aan te krijgen

ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

(op pc versie werkt het op ps2 weet ik niet)

(sorry net iets te laat)

Bewerkt: door gamer_edo
Geplaatst:

ja dat snap ik bedankt

ik moet dan alleen de code intoetsen

L1-L2-R1-R2-OMHOOG-OMLAAG-LINKS-RECHTS.

en dat 2 keer

Nog eventjes een kleine aanvoeging op VWO-er en DaH; het is inderdaad mogelijk, je moet alleen de code voor de PS2 intoetsen, dat is 'L1 L2 R1 R2 Up Down Left Right L1 L2 R1 R2 Up Down Left Right'.

Oh ja, onderaan het onderwerp staan vaak al wat namen die aangeven dat ze posten.. :)

Edit:

:|

Edit@Bling:

Ik doe niet anders, waarom denk je dat ik er ook over klaag?

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Daar is niks raars aan hoor, je kunt namelijk ook het topic laten rusten. Dan is een slotje niet nodig, als de moderators alles op slot moeten zetten is dat namelijk erg veel werk. ;)

Geplaatst:
  VWO-er zei:
@ hierboven: Willen jullie alsjeblieft, ik smeek het, onder het onderwerp kijken? cryhappy.gif
  Donwell zei:
Oh ja, onderaan het onderwerp staan vaak al wat namen die aangeven dat ze posten.. :)
Of je zou zelf even eerst op de "Voorbeeld"-knop kunnen klikken, zodat je kunt zien of er al iemand gepost heeft. Veel handiger, omdat hetgeen dat jullie "inhalen" noemen niet altijd bewust gebeurd. ;)

Zoals al gezegd is, zijn alle winkels inderdaad met een glitch in de intro van het spel te openen. Het is echter wel jammer dat je hiervoor dus een nieuw spel moet starten, waardoor je huidige voortgang in het spel verloren gaat. Als je hier niets om geeft, dan maakt dat natuurlijk verder niks uit. Mocht je hier wel om geven, dan raad ik je aan om gewoon verder te gaan met de storyline, zodat de winkels uiteindelijk zelf open zullen gaan.

• Binco, Pro Laps, Suburban: Deze winkels zulen zich openen nadat de missie "Nines and AK's" voltooid is.
  • Zip: Opent zich na het voltooien van de missie "Are You Going to San Fierro?".
  • Victim: Wanneer je de Flying School voltooid hebt, zal deze winkel toegankelijk zijn.
  • Didier Sachs: Opent zich na de missie "Saint Mark's Bistro".

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...