Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

every start is a good start. :)

maybe you could make some subwoofers in the back of the pickup, like a MTX Jackhammer, instead of that tire in the back. :):klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Nice car dude, it really makes the Sadler a cool ride. Maybe you can change the 'fake' SA chrome to real chrome, with the texture "vehicleenvmap128.tga", or the texture you used on the wheels, if that isn't the same thing. I guess it looks way better.

Also, maybe you can chop the roof a bit.

(Or even make it a roadster(convertible) :D )

*Dutch, Nederlands:

Mooie wagen man, hierdoor is de Sadler ineens een coole bak. Misschien kan je het 'neppe' SA chrome veranderen naar echt chrome, met de texture "vehicleenvmap128.tga", of de texture die je hebt gebruikt op de wielen, als dat al niet dezelfde is. Ik denk dat dat er veel beter uit ziet.

Misschien kan je ook het dak een stukje verlagen

(Of er een cabriolet van maken)

Greetz Mythbuster

EDIT@ diegene die dat heeft gedaan: Bedankt voor het deleten van die double post.. :)

Bewerkt: door Mythbuster
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Nice Sadler, some months ago i had made a modified Sadler.

Mooi Sadler, een paar maanden geleden had ik ook een gemodde Sadler gemaakt.

@FerryN, tegen wie heb je het?

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

@ GTA_Xp

Ik had het tegen ptkamikaz,

op een gta mod site staat ook namelijk een driftelegy met zijn naam erbij, heb daarvan de eerste versie.

Geplaatst:

I'll make a v2.0, fixing the spec, chrome on the wheels, extra stuff in the trunk like audio speakers.

The next ride is going to be the Cartel Crushler, it's a Cartel from GTA3 with parts from SA's Monster.

BTW thanks for comments _O_

  • 4 weken later...
Geplaatst:

New Car: Drift Elegy

Changes from the original:

-Modified bumpers (stock)

-New exhaust from the D1GP game

-Custom NFSMW rims

-Custom brake lights (and I'm going to make new front lights)

-New paintjob template made and UV-mapped by me.

Stuff to fix (bugs known):

-Rims (I want to add different rims in the back but the one I putted in "wheel_rf_dummy" still goes to the rear rims)

-Minor texture problems and glass isn't working.

I just need to fix the wheel thing (the different rims in the back) and make a new damage model to release this baby, so if anyone knows how to make a rim to work only on it's dummy tell me.

Paintjob template at the end of the post.

943b812552939.gif 9e8dc72552940.gif 1d03522552941.gif a7ac082552942.gif 2872d62552943.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Hey dude, nice car. Looking forward to see the new front!

I know how to fix the rim problem. If you add a dummy called "wheel" linked to wheel_rf_dummy, it is fixed. Just name your real wheel objects something different, and it's fixed.

(Also, check if the wheels on one side aren't mirrored, cause I had that with one of my cars. If so, you can fix it by just mirroring the wheel objects on that side in the program you use to model)

(I know this thanks to Galiorix, another modeller from this forum)

Good luck, and keep it up!

Dutch/Nederlands:

Hey man, gave wagen. Lijkt me leuk om de nieuwe voorkant te zien.

Ik weet hoe je het probleem met de velgen oplost. Als je een dummy genaamd "wheel" maakt, en die link je aan wheel_rf_dummy, dan is het opgelost. Gewoon je "echte" wiel objecten een andere naam geven, en het is goed.

(Check ook even of de wielen aan een kant niet gemirrored zijn, dat had ik namelijk met een van mijn wagens. Als dat zo is, dan kun je dat fixen door de wiel objecten aan een kant te mirroren in het programma dat je gebruikt om te modellen.

(Dit weet ik dankzij Galiorix, een andere modeller van dit forum)

Succes, en ga zo door!

Greetz Mythbuster.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:
Hey dude, nice car. Looking forward to see the new front!

I know how to fix the rim problem. If you add a dummy called "wheel" linked to wheel_rf_dummy, it is fixed. Just name your real wheel objects something different, and it's fixed.

(Also, check if the wheels on one side aren't mirrored, cause I had that with one of my cars. If so, you can fix it by just mirroring the wheel objects on that side in the program you use to model)

(I know this thanks to Galiorix, another modeller from this forum)

I did that but somehow the bug is still there and BTW check the updates on the rear:

backoa5.th.png

Made LED brakelights to work with HQLM but I forgot to install it in my game :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...