peter99 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 hey, ik heb een probleem, hoe zet ik een poort voor cod4 open ? ik heb een Wireless Network ADSL2+ modem router 54g Turbo ik wil heel graag een servertje starten alvast bedankt Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 hey, ik heb een probleem, hoe zet ik een poort voor cod4 open ?ik heb een Wireless Network ADSL2+ modem router 54g Turbo ik wil heel graag een servertje starten alvast bedankt Nou dat is voor elke router anders, als je "in" je router bent moet je gewoon een zoeken naar NAT of firewall of iets in die trant, en dan moet er ergens staan port-forwarding. Heb je dat gevonden moet je gewoon een klein formuliertje invullen (ip, type, poortrange, comments bij mij). Reageren
Naudin Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 http://portforward.com/routers.htm Moet je even kijken of daar je router bijstaat en dan staat er precies wat je moet doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.