Jump to content

GTA VC draait niet op m'n pc!


TvD

Recommended Posts

Ik heb een nieuwe laptop sinds kort, en ik wilde vandaag VC installeren, maar het openen lukt niet. Eerst ging het cd'tje naast de muis niet weg, nu start het spel wel op, maar zodra hij aanspringt, krijg ik direct een melding dat ie is vastgelopen. Ik draai vista, dus ik heb geprobeerd de compatibiliteit om te zetten naar XP. dit kan niet, want hij zegt dan: AdvrCntr3.dll required, isn't found on your system of zoiets wat er op lijkt. ik denk dat hier iets mee is foutgegaan bij de installatie. heb hem nu 3 keer opnieuw geïnstalleerd en hij doet het nog niet. ik wil echt graag dat ie het doet, misschien weten jullie wat. Ik heb trouwens wel een legale versie!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk kan je PC hem inderdaad niet aan, dat valt te controleren door eventjes de specs van je PC te vergelijken met die van VC. De specs van VC zien er als volgt uit:

  • 800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU
  • 128 MB RAM
  • 32 MB videokaart
  • 8X CD-ROM/DVD speler
  • DirectX 9.0 compatible geluidskaart
  • 915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)
  • Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP
  • DirectX 9.0 of hoger

Om jou specs te vergelijken, moet je eventjes het menu 'Start' openen en op 'Uitvoeren' klikken. Voer daar 'dxdiag' in en kijk of ze hoger zijn of niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes op mijn systeem gezocht op dat DLL bestandje, maar hier is ook geen resultaat en bij mij loopt hij als een zonnetje. Daar zou het in principe dus niet aan kunnen liggen. Heb je misschien een screen van de algehele error(s)? Dat zou misschien kunnen helpen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net ontdekt dat als de melding van het dll bestand in beeld komt, erboven staat dat het van NERO is! nou snap ik er helemaal niks meer van. de exacte tekst van de melding is: "This file requires te file advrcntr3.dll, which was not found on this system".

EDIT: Ik installeer Nero, misschien levert dat nog wat op...

Bewerkt: door TvD
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuwe laptop sinds kort, en ik wilde vandaag VC installeren, maar het openen lukt niet. Eerst ging het cd'tje naast de muis niet weg, nu start het spel wel op, maar zodra hij aanspringt, krijg ik direct een melding dat ie is vastgelopen. Ik draai vista, dus ik heb geprobeerd de compatibiliteit om te zetten naar XP. dit kan niet, want hij zegt dan: AdvrCntr3.dll required, isn't found on your system of zoiets wat er op lijkt. ik denk dat hier iets mee is foutgegaan bij de installatie. heb hem nu 3 keer opnieuw geïnstalleerd en hij doet het nog niet. ik wil echt graag dat ie het doet, misschien weten jullie wat. Ik heb trouwens wel een legale versie!

ik heb ook een vista en bij mij gaat ie mischien verkeers geinstaleert

probeer eens in een andere map te instalern :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...