gta-pilot Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) alweer een sig ik vind het vuur niet zo goed gelukt >>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Showroom.<<< Bewerkt: 20 december 2007 door .Levi. Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 gta-pilot, voor jou een aantal gouden tips. Ik zie vaak dat je je teksten schuin neerzet, waarom? Het is niet zo dat een tekst dat schuin staat cooler is. Meestal staat een tekst goed als hij gewoon horizontaal neergezet word. Teksten die schuin neergezet worden worden vaak gedaan omdat het past bij een cut-out of stock. Neem bijvoorbeeld deze straaljager in je signature. Hier zou je opzich wel een schuine tekst bij kunnen gebruiken (omdat de straaljager ook mooi schuin wegvliegt), heb je ook gedaan alleen staat het niet echt mooi bij elkaar. Dat komt voornamelijk omdat de signature te klein is, de straaljager erg veel ruimte inneemt en de tekst niet passend is qua kleur en het effect wat er omheen zit. Probeer schuine teksten dus voornamelijk bij cut-outs en stocks te gebruiken waarbij iets ook schuin word afgebeeld. Neem bijvoorbeeld een man die schuin zijn arm uitstrekt in een boksring om iemand een knock out te geven. Je zou dan mooi langs die arm je tekst kunnen neerzetten. Dan even over het totale plaatje van je signature. Als ik zo kijk dan denk ik niet van "wow" die signature springt er behoorlijk uit qua kleur en effect.. Eigenlijk het tegenovergestelde helaas, geen goede kleur, juist wat saaig en de effecten vallen mee.. Ik denk dat het vooral komt doordat je de achtergrond grijs hebt gelaten met wat lichte brush effectjes. Zoals je zelf al zei over het vuur, het is inderdaad niet echt goed gelukt. Ik weet precies wat het mist en dat is contrast en brightness. Als je dat vuur op een aparte layer hebt staan ga dan even naar Layer > New Adjustment Layer > Brightness & Contrast en speel daar wat mee. Ik mis ook wat geel in je vuur, dat zou goed staan. Probeer het vuur een ook iets meer een blur effect te geven. Je kunt op het internet altijd nog even naar vuur tutorials zoeken om daar beter in te worden. De manier van vuur hoe het eruit komt is niet slecht gedaan behalve dat het misschien iets te overdreven is. Een minpunt van je vuur is eigenlijk dat de kleur niet past bij de rest van je signature. Ik zou dus persoonlijk zelf geen geel, oranje, rood vuurtje geven maar een wit/blauwe en dan een wat kleine in een ovale vorm wat je meestal ziet als het net start. Probeer bij je volgende signatures dus een geschikte achtergrond te maken waar je cut-out ook goed bij past. Ik denk als je even met de Colorbalance speelt bij deze signature dat je dan al een veel leukere kleuren in je signature krijgt wat ook leuker is om naar te kijken. Het zal dan wel onrealistisch zijn maar dat doet er dan even niet toe. Succes met je volgende creaties. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Bedankt voor de tips ik zou er aan werken Reageren
kuys Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Levi heeft zo'n beetje alles al gezegd:D Ook zal ik nog even wat tutorials volgen, en ik mis een border om je sig, het zou (vind ik zelf) veel beter staan als je een border eromheen doet. Kuys Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.