vhj007 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Hallo, Ik zit met een probleem met mij Sa multiplayer , telkens als ik wil connecten reageert Sa niet,ook bij single player reageert SA niet.(Er komt een zandloper maar die is direct terug weg). Ik heb al verschillende dingen geprobeerd : Mijn firewall afgezet Sa Multiplayer opnieuw geïnstaleerd Gans SA opnieuw geïnstalleerd x 2 -->Ik dacht mss aan een fout in de Cd , dus heb ik een andere SA CD aan een vriend geleend,maar ook dit lukte niet.... De versie van Multiplayer is SA:MP 0.2.2 R2 Client Kan iemand mij soms helpen ? Mvg Vhj007 Reageren
The devel Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Hallo, Ik zit met een probleem met mij Sa multiplayer , telkens als ik wil connecten reageert Sa niet,ook bij single player reageert SA niet.(Er komt een zandloper maar die is direct terug weg). Ik heb al verschillende dingen geprobeerd : Mijn firewall afgezet Sa Multiplayer opnieuw geïnstaleerd Gans SA opnieuw geïnstalleerd x 2 -->Ik dacht mss aan een fout in de Cd , dus heb ik een andere SA CD aan een vriend geleend,maar ook dit lukte niet.... De versie van Multiplayer is SA:MP 0.2.2 R2 Client Kan iemand mij soms helpen ? Mvg Vhj007 Hallo,. Je moet ook een Server Downloaden die kan je HIER downloaden,. Dan moet je even naar onder scrollen en dan staan er wat Windows servers en Client's Of anders denk ik Versie 2.00 van GTA SA hebt je kan de SA:MP alleen spelen op een versie 1.00. Er is een porgramma waarmee je versie 2.00 om kan zetten naar een versie 1.00 die heb ik echter zelf ook gebruikt,. en die kan je HIER Downloaden Veel suc6.. GrtJes Thijs,. Bewerkt: 31 december 2007 door The devel Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Hallo,.Je moet ook een Server Downloaden die kan je HIER downloaden,. Dan moet je even naar onder scrollen en dan staan er wat Windows servers en Client's Of anders denk ik Versie 2.00 van GTA SA hebt je kan de SA:MP alleen spelen op een versie 1.00. Er is een porgramma waarmee je versie 2.00 om kan zetten naar een versie 1.00 die heb ik echter zelf ook gebruikt,. en die kan je HIER Downloaden Veel suc6.. GrtJes Thijs,. Ik heb dat probleem ook, maar je link loopt dood! weet je een andere site? Tijmentje5 Reageren
ikt Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 the Devil, praat niet over waar je niet zoveel van afweet, als je wilt SPELEN moet je de client van SA-MP hebben. Maar back ontopic: Het zou kunnen dat je computer te zwak is, laat eens je computerspecificaties zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.