claud Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 ik zag eens een keer dat je als je een heli in je garage zet met false idols je het spel kunt hacken. hij spawned dan ergens maar ik heb dat ding een dagin de garage gehad en er gebeurde gewoon niks hoe kan dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 Je kan hier een Savegame downloaden met een helikopter in de garage, mischien lukt het dan wel. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&st=0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Je kan hier een Savegame downloaden met een helikopter in de garage, mischien lukt het dan wel. Succes. ik heb een hunter maar geen spawn plaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.