Sandra Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Door er alleen heel groot //-------V-L-I-E-G-V-E-L-D---------- of //------------A-R-M-Y------------- neer te zetten, weet je gamemode niet welke skin nou bij vliegtuig of army enzovoort hoort... Reageren
WackoX Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) - Sorry, verkeerd topic Bewerkt: 4 januari 2008 door Danny_k Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Hij wisselt niet bij het goede poppetje Reageren
WackoX Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb ook animaties nu (dat hij bijvoorbeeld danst als ik een skin kies) Maar als ik spawn danst hij nogsteeds? Weet iemand hoe ik dat op los? Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Door er alleen heel groot //-------V-L-I-E-G-V-E-L-D---------- of //------------A-R-M-Y------------- neer te zetten, weet je gamemode niet welke skin nou bij vliegtuig of army enzovoort hoort... Dat weet ik dat heb ik voor me zelf maar het lukt al. EDIT: Ohw sorry ik las 'Achtergrond-muziek' Maarja, je zou het dan zo kunnen doen: Zet dit bij OnPlayerRequestClass: switch(classid) { case 0: { SetPlayerPos(blablabla); SetPlayerCameraPos(blablabla); SetPlayerCameraLookAt(blablabla); } case 1: { SetPlayerPos(blablabla); SetPlayerCameraPos(blablabla); SetPlayerCameraLookAt(blablabla); } case 2..8: { SetPlayerPos(blablabla); SetPlayerCameraPos(blablabla); SetPlayerCameraLookAt(blablabla); } //enzovoort } Je moet dus zelf nog de coordinaten invullen. Als je dus van class 2 t/m 8 dezelfe plek wilt gebruiken, dan kan je case 2..8: gebruiken Hoe doe je dat er een tekst bij komt? Bijvoorbeeld bij een Motoragent: Motor agent Bewerkt: 6 januari 2008 door Remcconen Reageren
Sandra Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 GameTextForPlayer(playerid, "Motoragent", 5000, 3); Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.