Jopper47 Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik zat te kijken op de informatie pagina van de Dodo in San Andreas en ik vond het plaatje nogal onduidelijk. Zou er niet een wat betere foto met wat meer licht erbij gezet kunnen worden? Van Johannes47 Bewerkt: 21 december 2007 door Johannes47 Reageren
Preddy Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Die had inderdaad misschien beter overdag genomen kunnen worden, ik zal binnenkort 'm eens vervangen . Edit: Gefixed Bewerkt: 21 december 2007 door Preddy Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Die had inderdaad misschien beter overdag genomen kunnen worden, ik zal binnenkort 'm eens vervangen .Edit: Gefixed Misschien ook een idee bij de screens van de Monster, die eveneens in het donker zijn genomen Greetz Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Die had inderdaad misschien beter overdag genomen kunnen worden, ik zal binnenkort 'm eens vervangen .Edit: Gefixed Misschien ook een idee bij de screens van de Monster, die eveneens in het donker zijn genomen Greetz Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Suggestie: iedere screen die donker is opnieuw maken. Of mij in de WikiCrew aannemen, dan fix ik dat allemaal even Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Suggestie: iedere screen die donker is opnieuw maken. Of mij in de WikiCrew aannemen, dan fix ik dat allemaal even Dát lijkt me een beetje overdreven Om de post toch nog maar een beetje nuttig te maken; ik weet niet of het aan de sandking zelf ligt of de foto maar op WikiGTA is ie best onduidelijk. Bewerkt: 22 december 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.