THE_GAME_MEN! Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Hallo, Ik ben naast de GTA SA Video Walktrough ook bezig met een GTA Advance Video Walktrough. Ik neem de filmpjes op met de PC : Het spel run ik in een emulator met video opneem functie ingebouwd. Ik heb uitgevonden dat als je 2 minuten met sound op de hoogste qualiteit opneemt het maar 3 KB kost !!!!! Dat is niets ! Ik zoek mensen die willen helpen , ik verzorg het spel , de emulator en de hosting. Freek Reageren
Jarno Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Ik wil graag helpen. Zie me profiel voor me msn. Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) helpen,JAAAAAAAA.Dat doe ik graag.Ik heb het spel niet 100% uitgespeeld,Maar ik weet veel van alle missies. Bewerkt: 29 juli 2005 door Ferrari420 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Sorry, ik heb geen gameboy advance (sp) dus ik kan je helaas niet helpen Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Wat heb je hier te zoeken dan flitskikker. Reageren
VforV Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 wat meer weten over GTA Advance zeker? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Wat heb je hier te zoeken dan flitskikker. ferrari hou je grote klep dicht loop anderen niet af te zeiken ohw je bent al verbannen naja waar moeten mensen precies mee helpen als jij de emulator en zo verzorgd dat snap ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.