2fast{0} Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ik heb er wel even aan moeten werken maar dit is het resultaat, Graag rates en commends. mvg,2fast{0} Reageren
2fast{0} Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ik heb al aardig wat signatures geplaats in de showroom maar niemand die het rate of met tips komt. Nou bij deze weer niet. Zou minstens 1 iemand hem kunnen raten ? Dat zou ik fijn vinden. mvg,2fast{0} Reageren
BigM Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Misschien een reden waarom niemand reageert : Als je de film niet kent, Heb je met god geen idee waar de render opslaat. Wat is die rode flits? Dingen die het raten moeilijker maken waardoor vele het gelijk niet meer doen. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Misschien een reden waarom niemand reageert :Als je de film niet kent, Heb je met god geen idee waar de render opslaat. Wat is die rode flits? Dingen die het raten moeilijker maken waardoor vele het gelijk niet meer doen. Dat is een laser dat uit zijn oog komt. Voor de rest is het een soort alien. ( een predator dus ) Maar je hoeft de film toch niet te kennen om een signature te raten. Reageren
The Wizard Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Ik vindt hem goed gemaakt alleen die rode rand vindt ik niet zo mooi kleur goed. de laser had wel iets minder fel gekund en voor de rest een mooie sig 8/10 Bewerkt: 21 december 2007 door The Wizard Reageren
2fast{0} Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Ik vindt hem goed gemaakt alleen die rode rand vindt ik niet zo mooi kleur goed.de laser had wel iets minder fel gekund en voor de rest een mooie sig 8/10 Bedankt voor je rate. Nog meer ? Bewerkt: 22 december 2007 door 2fast{0} Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 ik vind de achtergrond niet echt goed bij de rest van de signature passen en de render is redelijk ingeblend maar ik vind het niet echt heel goed gellukt, de laserstralen zijn wel leuk en je naam is ook redelijk gelukt maar iets te fel en daardoor kan je eht haast niet lezen en de naam van Alien VS Predators is ook goed gelukt. tips: gebruik wat betere kleuren zodat het beter 1 geheel formt. Rate: 7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.