Jump to content

PC Game XIII Trainer

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik heb voor XIII een trainer gedownload in de beschrijving staat:

XIII v1.01

Plaats de trainer in je game directory.

Start eerst het spel`.

Gebruik ALT+TAB om naar windows terug te keren.

Start de trainer, en hervat het spel.

Ingame kun je de volgende HotKeys gebruiken:

F1 - Bevries Gezondheid

F3 - Oneindig Ammo

O - Oneindig onderwater tijd

J - Steady Scope [aan/uit]

K - 1 Hit Kill [aan/uit]

L - Instant Lockpick

Alleen kan ik nergends een mapje vinden met ''Game directory'' waar moet ik de trainer nou in plaatsen?

Alvast bedankt :tu:

Geplaatst:
Alleen kan ik nergends een mapje vinden met ''Game directory'' waar moet ik de trainer nou in plaatsen?

De game directory is de map waarin het spel geïnstaleerd staat, daar staan dus alle geïnstalleerde bestanden. Via 'start' ga je naar 'deze computer' en vervolgens naar 'Program Files'. In die Program Files map vind je alle mappen van geïnstalleerde software, zoals die van games en andere programma's. Het is nu de bedoeling dat je de map van de uitgever van het spel zoekt en deze opent. Vervolgens open je binnen die map de map van het spel zelf en kopieer je alle bestanden van de trainer in de map.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je deze hebben: 'C:/Program Files/PlayOnline/SquareEnix/FINAL FANTASY XIII'

Geplaatst:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je deze hebben: 'C:/Program Files/PlayOnline/SquareEnix/FINAL FANTASY XIII'

Het gaat om het spel XIII, niet Final Fantasy XIII ;)

Je moet als het goed is /Program Files/Ubisoft/XIII hebben. Tenminste, daar ga ik vanuit. Zo niet dan moet je even zoeken in welke map je het spel geïnstalleerd heb.

Geplaatst:

Het is inderdaad geen Final Fantasie maar het spel XIII, zie hier een screenshot:

xiiiaddp12222st6.jpg

Ik heb de Trainer nu in de map van XIII gezet. Alleen werkt de trainer niet? Er gebeurd teniminste niks als ik bijv. F1 indruk...

Geplaatst:

Eerst XIII starten, dan met ALT+TAB terug in windows gaan (spel gewoon laten draaien), en dan de trainer starten :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...