SanAndreasGEK Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Als ik met de auto over San Fierro rijdt. Dan loopt het hele spel vast + mijn hele PC! Ik raad aan dat ik SA opnieuw moet installeren? Of is er een andere oplossing.. Bewerkt: 21 december 2007 door Bling Overbodig plaatje verwijderd. Reageren
Donwell Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Als je de oorzaak niet weet dat hij vastloopt, kun je hem beter opnieuw installeren, inderdaad. Maar waarschijnlijk heb je een mod geïnstalleerd die iets in San Fierro veranderd, en dat is niet goed gebeurd. Resultaat is dus de error. Probeer de mod eens te de-installeren. Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Oke. Ik zal hem opnieuw installeren! Maar ik heb best veel auto mods op SA gezet. Dat kan misschien de oorzaak zijn! Maar toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.