Jump to content

geluid van autos doen het niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

mijn geluid doet het overal van ik hoor het wel als andere auto's voorijb rijden dan doet geluid het wel maar als ik in een auto stapen ga rijden dan doet het geluid van mijn auto het niet :duh: en sfx staat vol aan en me boxen ook en ik hoor nog niks... help me aub! ohja het is van gta san andreas =-) alfast bedankt ^_^

Bewerkt: door iironieii
Geplaatst:
mijn geluid doet het overalvan ik hoor het wel als andere auto's voorijb rijden dan doet geluid het wel maar als ik in een auto stap dan doet het geluid van mijn auto het niet :duh: en sfx staat vol aan en me boxen ook en ik hoor nog niks... help me aub! alfast bedankt ^_^

Daar heb ik ok eens last van gehad. :Y

Lees daarom >>dit<< eens door, en download het bestand wat ze geven. het hielp ook bij mij. ;)

Geplaatst:

en wat moet je dan doen? waar moet je dat neer plakken ik heb het gedownload maar ik weet niet hoe ik verder moet..

Geplaatst:
en wat moet je dan doen? waar moet je dat neer plakken ik heb het gedownload maar ik weet niet hoe ik verder moet..

Je moet het bestandje plaatsen in de GTA San Andreas map. Je moet dan de oude vervangen. maak wel een back-up van de oude voor het geval er iets fout gaat.:)

Geplaatst:

het werkt nog niet ik ga wel proberen opnieuw instaleren aar als dat niet werkt weet ik heto ok niet meer =-(

Geplaatst:

ik hoor nu wel geluid maar daar blijft het ook bij de auto's nog niet maar als ik op toeter druk en ga met me camera naast de auto hooor ik heeel zacht een toeter als ik geluid vol open heb maar als ik dan langs andere auto ofzo rij ben ik ook direct doof omdat die zo hard staat dus ik hoor het geluid wel beedje maar niet hard hoe kan ik het geluid harder zetten van me eigen auto en ik heb sfx ook vol open staan pleas iemand help me =(

het werkt nog niet ik ga wel proberen opnieuw instaleren en lukt nog niet =(

Geplaatst:

Voor de geluidstoring is er een manier om dat te verhelpen.

Ga naar Start-Uitvoeren en typ dxdiag, ga naar tabblad Geluiden.

En zet het op zijn Basisversnelling.

Even de moete genomen om een screen te maken:

dxdiagbe5.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...