dupree Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 ik vin de drughandel het toffst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak_124 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 ik vindt prostitutie het leukst de missies en zo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) ik vind extortion en robbery je had trouwens beter een poll kunnen openen en het is bussines volgens mij en owjah dit topic hoort bij general dit is het subforum voor missiehulp Bewerkt: 24 december 2007 door GTA-fan2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 25 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 oh sorry niet opgelet. ik was een pol aant maken en ik dacht dat het gelukt en ik post maar de poll was er niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 (bewerkt) oh sorry niet opgelet.ik was een pol aant maken en ik dacht dat het gelukt en ik post maar de poll was er niet. geen probleem maar je kan ook even een PB sturen naar summerbase of Dizzee voor verplaatsing Bewerkt: 25 december 2007 door GTA-fan2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 Het leukst vind ik Drugs, Protection Racket en Roberry. Loan Shark is het stomste. Ik heb elke business uitgespeeld behalve de Loan Shark. Die is zo SAAI! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 smuggling en drugs want daar lopen in de buurt veel gastjes die je kan recteren ofzow en prostituion ofsow ook wel lijp om naar binnen rigten drrr doei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Drugs, protection racket en prostution. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 Ik vind drughandel en protection racket leuk. Drughandel: Gemakkelijk en niet moeilijk. Protection Racket: Iemands winkel kort en klein slaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ93 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 drugs,prostitutionen protection racket Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 Hier was al een topic over. klik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 drugrunning,robbery,exorting,loanshark,smugling,en prostution Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 Closed. Hier verder... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts