Jump to content

Stowaway

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik speel op pc en

Bij de desert missies en dan stowaway moet ik met een motor heel snel in een vliegtuig komen, maar ik kom telkens te laat :duh:

Weet iemand hoe ik snel genoeg kan zijn?

En bij die aerodynamische houding: geen idee hoe dat nou gaat, bij de beschrijving zeggen ze: pijltje naar voren heel snel indrukken, maar dat heeft helemaal geen zin, want CJ gaat dan alleen maar een beetje omhoog.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen!!!?? :Y

Geplaatst:

De aerodynamische houding heeft wel degelijk nut, je moet het alleen op de juiste manier doen. Het is een kwestie van, in het geval van de PC, steeds weer het pijltje heel snel achter elkaar indrukken. Niet ingedrukt houden dus, maar indrukken, gelijk loslaten, en zo heel snel achter elkaar door. Op deze manier zul je CJ steeds sneller zien gaan, tot hij uiteindelijk bij het vliegtuig komt.

Verder, om ook in het vliegtuig te komen; ga langs de beveiliging en rijdt wat rechts van het vliegtuig tot je er bijna in kan. Als je zo ver bent, zwenk je opeens naar links en geeft het laatste stootje gas om het vliegtuig in te komen. ;)

Welkom op het forum, btw. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je je zo opstelt zal je zeker een gezellige tijd tegemoet gaan :tu: Welkom!

Op de PC kan de volgende bug voorkomen:

Het vliegtuig is al vertrokken voordat CJ überhaupt in de buurt komt van het vliegtuig met de motor. Dit kun je oplossen door naar het pauzemenu te gaan>options?display options> advanced>framelimiter. Die moet je off zetten (zie post Point 48 hieronder). Dan kun je het vliegtuig met gemak inhalen :)

@hieronder: dankjewel, fixed :)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Als je je zo opstelt zal je zeker een gezellige tijd tegemoet gaan :tu: Welkom!

Op de PC kan de volgende bug voorkomen:

Het vliegtuig is al vertrokken voordat CJ überhaupt in de buurt komt van het vliegtuig met de motor. Dit kun je oplossen door naar het pauzemenu te gaan>options?display options> advanced>framelimiter. Die moet je off zetten (zie post Point 48 hieronder). Dan kun je het vliegtuig met gemak inhalen :)

@hieronder: dankjewel, fixed :)

Hé, hiermee lukt het wel, bedankt zeg!!!

Geplaatst:
Heey,

Ik speel op pc en

Bij de desert missies en dan stowaway moet ik met een motor heel snel in een vliegtuig komen, maar ik kom telkens te laat :duh:

Weet iemand hoe ik snel genoeg kan zijn?

En bij die aerodynamische houding: geen idee hoe dat nou gaat, bij de beschrijving zeggen ze: pijltje naar voren heel snel indrukken, maar dat heeft helemaal geen zin, want CJ gaat dan alleen maar een beetje omhoog.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen!!!?? :Y

gaay jong :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...