dennis1204 Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Ik heb net SAMP gedownload, geïnstaleerd, opgestart en gespeeld alleen als ik op een server speel krijg ik een tekst in het scherm waarop staat dat je "/play" moet typen; heb ik gedaan en het gaat niet weg kan iemand helpen??? EDIT: Ik typ T (zodat je dat balkje krijgt) en dan "/play" en dan "enter" Bewerkt: 21 december 2007 door dennis1204 Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) /play kan op allerlei servers worden gebruikt, dus als je me even het IPadres geeft middels de PB-functie dan zal ik ook even kijken of het niet aan de server ligt. Bovendien, typ je gewoon /play in en verder niks? Of druk je eerst op 'T' of F6 om in de chatbox te praten? Om een commando wat meestal vooraf gaat aan een slash, '/', moet je altijd eerst 'T' of F6 indrukken, dan het commando typen en dan op 'Enter' drukken. @ hierboven: PB me eens het IP, zal ik ook eens kijken Edit: Ik heb erin gezeten, dit heb ik gedaan na het verbinding maken: 1. Speler gekozen; 2. Eerst 5 seconden gewacht totdat links een tekst in beeld kwam waaronder stond dat je /play moest typen; 3. /play getypt. Ik weet niet wat jij doet, maar zo zou het moeten werken. -Inmiddels vernomen via PB dat dennis nu op een andere server zit en daar geen problemen heeft- Bewerkt: 21 december 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.