W3sl3y Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) Volgens mij was het nog niet bekend maar ik ben na die missie dat je die jetpack moet jatten weer terug gegaan naar binnen. Ik zal zeggen hoe het moet: Ik ging met me jetpack naar dat savehouse naast madd dogs mension. Ik ging met me jetpack door die ene muur heen dat je in ghostworld komt. Ik vloog naar area 69 en kon het wel ondergrond allemaal al zien liggen. Dan moet je als je onder zo'n kamer bent daar zo ver mogelijk naar benden vliegen dan plaats de playstation je zonder jetpack daar binnen. Er is nix te doen alle ingangen zijn dicht en de ingang waardoor je naar binnen bent gegaan in die missie kon ik niet vinden. P.S. Gebruik wel codes anders kan je geen 10 stappen zetten of je bent alweer dood. Volgens mij moet het ook kunnen met andere gebouwen kunnen waar je maar 1x binnen komt. (de dam, dat hotel in LS waar je samen met big smoke heen gaat enz.) Laterzzz Wesley Bewerkt: 14 januari 2005 door Wesley Reageren
juul Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Volgens mij was het nog niet bekend maar ik ben na die missie dat je die jetpack moet jatten weer terug gegaan naar binnen.Ik zal zeggen hoe het moet: Ik ging met me jetpack naar dat savehouse naast madd dogs mension. Ik ging met me jetpack door die ene muur heen dat je in ghostworld komt. Ik vloog naar area 69 en kon het wel ondergrond allemaal al zien liggen. Dan moet je als je onder zo'n kamer bent daar zo ver mogelijk naar benden vliegen dan plaats de playstation je zonder jetpack daar binnen. Er is nix te doen alle ingangen zijn dicht en de ingang waardoor je naar binnen bent gegaan in die missie kon ik niet vinden. P.S. Gebruik wel codes anders kan je geen 10 stappen zetten of je bent alweer dood. Volgens mij moet het ook kunnen met andere gebouwen kunnen waar je maar 1x binnen komt. (de dam, dat hotel in LS waar je samen met big smoke heen gaat enz.) Laterzzz Wesley hier is wel niet veel aan en dit was al lang bekent Reageren
W3sl3y Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ow shit sorry dan <_< Dagt ik ff wat leuks te hebben ondekt is het al bekend Reageren
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ow shit sorry dan <_< Dagt ik ff wat leuks te hebben ondekt is het al bekend ik vind het goed bedacht hoor ik was er zelf nooit opgekomen :unsure: Reageren
X-TX Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Hier zijn al 2 topics over zo goed ik het weet <_< , gebruik de zoekfunctie. Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 dat ghostworld gedoe is net hetzelfde als blue hell ongeveer maar blue hell vin ik beter je kan in meerdere dingen komen en je gaat niet zo snel dood Reageren
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 nog iets interresants gevonden in area 69? Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 nog iets interresants gevonden in area 69? je kan toch nergens in via die glitch je ziet alleen dat onderste gedeelte nix bijzonders geen speciaale dingen gewoon dat wat je ziet als je die missie black-project doet voor The Truth Reageren
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 hm ja ik doe dat nooit met blue hell enzo dus als er niks zit dan weet ik genoeg Reageren
W3sl3y Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 sorry hoor maar heb de zoekfunctie gebruikt en niks gevonden waar moet ik dan opzoeken als je het zo goed weet en je kan er allemaal wapens vinden en gaan kijken of er soms iets hangt met info over aliens(ik heb nog nix gevonden) Reageren
Bierkameel Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Ik heb anders geen info gevonden over aliëns <_< Maar je hebt wel een radar en een kaart van SA in een kamertje.. :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.