Cabyon Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, ik heb een ietsiepietsie klein vraagje over het uploaden van je foto. Bij mij laadt ie niet up, ik klik op hosts en dan moet je millenium´s wachten! Bewerkt: 21 december 2007 door Point 48 Reageren
M4X Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Hallo allemaal, ik heb een ietsiepietsie klein vraagje over het uploaden van je foto.Bij mij laadt ie niet up, ik klik op hosts en dan moet je millenium´s wachten! Soms loopt imageshack wel eens vast, dan kan je zou ik het even overnieuw proberen als ik jouw was. Als het dan nog steeds niet lukt, dan ligt het echt aan Imageshack, en dan kan je ze het beste even tijdelijk ergens anders uploaden, totdat Imageshack het weer doet. Meestal duurt het een half uurtje, en soms iets langer. In de Adobe Photoshop Guide vind je een rijtje mogelijke hosts. Veel succes! Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Hij hangt gewoon 100% vast kun je het ook op Lunapic.com doen? Reageren
Arjen Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Tinypic.com is nog beter. Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 wat moet je dan schrijven bij tags en default Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 wat moet je dan schrijven bij tags en default De tags zijn de zoekwoorden. Dus als je een foto van San Andreas hebt kun je als tag SA, rockstar of Take two invullen. Als je op default klikt kun je de grootte naar een avatar, thumbnail of iets anders wat daar staat. Als je gewoon default aanklikt krijg je de orginele grootte. Reageren
Hackman Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik host ze met photobucket, ik heb nooit problemen ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.