Jump to content

releasedatum

-GoldWing-

Recommended Posts

Geplaatst:

Onzin, zoiets kan alleen Rockstar bevestigen. Op deze pagina van WikiGTA staat dat GTA IV tussen 1 Februari en 30 April uit komt. De dag van de release is nog niet bekend. ;)

Geplaatst:

Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het waar is. Elke site zegt wel wat anders, de echte dag van de release kan Rockstar alleen bekend maken. En tot nu toe heeft Rockstar gezegt dat GTA IV tussen 1 Februari en 30 April uitkomt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik geloof er niks van dat hij uit komt op 1 april vooral omdat ze dus zeggen 1 APRIL

de dag dat bijna alles kan

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst:
Ik geloof er niks van dat hij uit komt op 1 april vooral omdat ze dus zeggen 1 APRIL

de dag dat bijna alles kan

daar zit wat in dat hebben ze heel vaak gedaan bij games want dan hebben ze een ecscuus

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dit klopt natuurlijk niet. Als je naar andere website's gaat zie je dat er een op 15 april komt, eentje op 17 maart, eentje op 1 maar en ga maar zo door.

Dit gaan ze veranderen wanneer Rockstar de echte releasedatum bekend maakt.

Edit:

Als je het misschien al weet, wat misschien betrouwbaar kan zijn is dat mogelijk de releasedatum gelekt is en het op 25 april uitkomt. (Kan niet waar zijn hoor, maar het klinkt gewoon raar aangezien Rockstar daar geen commentaar op gegeven heeft)

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

laat ff een goede intervieuwer naar r* gaan die de juiste en echte release datum eruit kan persen!Kan ik eer lekker slapen...

Geplaatst:

Releasedatums hoor ik wel vakker bij mensen maar eigenlijk moet je er niet vanuit gaan want bij de bartsmit reken ze ook april enz...

dus gewoon niks van aantrekken ^_^

Geplaatst:
laat ff een goede intervieuwer naar r* gaan die de juiste en echte release datum eruit kan persen!Kan ik eer lekker slapen...

Denk je dat ik en vele andere dit niet al hebben geprobeerd? Zelfs aan de aandeelhouders wilde ze niets (geen eens een maand) vertellen.

Dus we zullen gewoon moeten wachten tot Rockstar Games een releasedatum openbaar maakt. Zodra iets bekend is kan je het natuurlijk als eerste op deze website lezen.

Geplaatst:

Denk je dat ik en vele andere dit niet al hebben geprobeerd? Zelfs aan de aandeelhouders wilde ze niets (geen eens een maand) vertellen.

Dus we zullen gewoon moeten wachten tot Rockstar Games een releasedatum openbaar maakt. Zodra iets bekend is kan je het natuurlijk als eerste op deze website lezen.

ik wil niet mod-achtig doen maar dit soort topics helpen ons niets verder die datum komt denk ik wel bekent in januari ofzo het heeft helemaal geen zin om hier een topic te starten met ''datum gelekt?'' of ''de release datum'' zo kun je wel doorgaan

ik heb dit al vaker neergezet dit spamt de goede topics weg

:cya:

Geplaatst:

Winkels zeggen vaak een gok, ze hopen het, maar vaak wordt het altijd uitgesteld... Voorheen zeiden ze ook dat het 17 oktober in de winkels lag... Nu is het opeens 1 april of 14 april... Gewoon afwachten!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...