Jump to content

spellen voor N64

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb vandaag een N64 gekreegen weete jullie nog leuke spelle voor mij?

Ik houd van:

Racegames

WO II scooters

spellen waar je in kan stunten

en spellen vol met humor

alvast bedankt

PS kun je daar ook snes spellen op afspeelen?

Bewerkt: door Big Playahh
Geplaatst:

Uiteraard de klassiekers:

• Mario '64
  • Mario Kart '64
  • Super smash bros
  • Mario Tennis
  • Zelda: The orcarina of time

Daarnaast is James Bond: Golden Eye een erg goede shooter voor de '64, en als racegames heb je naast Mario Kart '64 nog een aantal Formule 1 spellen. WO II shooters zijn er geloof ik niet..

Ik heb ook de N64 met 18 spellen.

Aanraders zijn:

Mario '64

Mario Kart '64

Super smash bros

Mario Tennis

Zelda: The orcarina of time

007: GoldenEye

007: The World is Not Enough

WCW Series (Boxen! :D)

Volgens mij waren er niet/niet veel WO II voor de N64 en nee,

volgens mij kun je daar geen SNES spellen op spelen. :N

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:
Ik heb ook de N64 met 18 spellen.

Aanraders zijn:

Mario '64

Mario Kart '64

Super smash bros

Mario Tennis

Zelda: The orcarina of time

007: GoldenEye

007: The World is Not Enough

WCW Series (Boxen! :D)

Volgens mij waren er niet/niet veel WO II voor de N64 en nee,

volgens mij kun je daar geen SNES spellen op spelen. :N

nice maar zjn er geen spellen waar je kunt stunten?

Geplaatst:

Ik denk het niet, aangezien de Nintendo 64 een best oude console is. In Mario Kart 64 kun je in sommige levels stunten over muurtjes, maar voor de rest ken ik geen spel waar je in kunt stunten. ;)

Geplaatst:

ExciteBike 64 is een stunt/racegame ;)

Alle andere goede spellen zijn grotendeels al genoemd. Paper Mario voor de n64 schijnt ook erg leuk te zijn ^_^

Geplaatst:

The Legend of Zelda: Ocarina of Time, die moet je gewoon hebben en Super Mario 64 moet je er wel bij gekregen hebben, kreeg je er namelijk bij als je er een kocht. Er is wel een stunt game, nou ja, 1 stunt level maar toch. Hij heet Rush 2: Extreme Racing USA met:

Las Vegas

New York Downtown

Honolulu, Hawaii

New York Uptown

Alcatraz

Los Angeles

Seattle

Half Pipe

Crash

Stunt

Unlockbare Levels:

Midway

Pipe

Bij sommigen moet je echt over de kop bij de races enzo, dus best wel stunten. Maar als je echt leuke wilt zoeken: KLIK!. Alleen zijn de games echt moeilijk nog te vinden ergens, maar veel success met zoeken!

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Goldeneye is erg leuk volgens mij had ik een keer gelezen dat hij misschien op Xbox Live Arcade komt

Geplaatst:

MRC racespel met parcours met altijd dubbele wegen...1 altijd door zand, water etc...de ander gwne baan...urenlang met vrienden gespeeld vroeger...als je bv rallycar tegen 4x4 rijd altijd zien dat je juiste baan neemt...het is zo ontwikkeld dat je dikwijls een baantje voor hangt dan weer ff achter ontzettend spannend...

waverace is klassieker :D eerste spel dat ik op N64 had pure nostalgie en kan je veel salto's enz maken

HAha waar is de tijd Die N64 ligt bij mij ook nog altijd in de kast.

Wel leuk om na zo een lange tijd nog eens boven te halen er ermee te spelen :schater:

Er is namelijk zo een spel ken alleen jammer genoeg de naam niet; is een race spel met verschillende voertuigen :duh: en daar kon je tijdens het racen stunts met doen over rampen springen (salto's noem maar op) vond ik echt supper tof spel. ( Rush 2 is ook zo een beetje maar dat is het toch niet echt hoor)

En nog een van die oude klassiekers is Duke Nukem 3D zalig schietspel en er zit wel redelijk wat humor in het spel. Enkel de uitspraken van Duke alleen al + er zat een co-op mode bij was echt awesome om samen te spelen.

Bv in een van de levels zie je indiana jones aan de muur gespiest met een scherpe houte punt door zijn lijf heen.

Of in een boss fight na dat de boss gekilled is (speelt zich af op een rugby field) Schopt ie tege het achterste van de boss waarop zijn oog weg vliegt en door de palen van het rugby veld een doolpunt maakt etc xD

EDIT: Heb het spel gevonden :puh: noemt Cruis'n http://www.youtube.com/watch?v=XJynkjBOBRQ

Bewerkt: door Draycott
Ik heb vandaag een N64 gekreegen weete jullie nog leuke spelle voor mij?

Ik houd van:

Racegames

Ik heb me prima vermaakt met 'Mario Kart 64'. Ik heb ook genoten van 'Carmageddon 64', 'San Fracisco Rush' en 'Ridge Racer 64'

WO II scooters

Die zijn er zover ik weet niet op de N64. Er is wel een spel wat erg op de 2e wereldorlog lijkt, 'Army Man: Sarge's Heroes II'. Je speelt alleen speelgoed soldaatjes in plaats van echte soldaten

spellen waar je in kan stunten

In 'Carmageddon 64' kan je een beetje met auto's stunten, maar dit is nou niet bepaalt realisties. Maar wel erg leuk.

en spellen vol met humor

Zeker weten 'Conkers Bad Fur Day'. Een van mijn favorite N64 spellen.

alvast bedankt

PS kun je daar ook snes spellen op afspeelen?

Kort maar krachtig. Nee.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:
thanks maar is er ook south park op de N64 want dat heb ik gehoord

Ja klopt die heb ik xD Enkel nooit die eindbaas neer gekregen lol. Was een van mijn eerste spellen op de 64.

Was zeker en vast een grappig spel enkel de wapens alleen al, een geweer met een kip erop waarmee je eitjes kan afschieten. Die terrance en fhillipe poppen na ze onploffen scheetgeluiden maakte xD hahaha was echt sweet om daar mee te spammen.

En jah carmageddon heb ik ook hoe ik die ben vergeten :puh:

'Army Man: Sarge's Heroes II' heb ik ook maar vond ik niet zo heel supper. heb het wel uitgespeeld.

Wat nog een zeer goed en machtig spel was volgens mij toch Perfect Dark. Kon je ook co-op spele missies waren hard zaten coole gadgets bij en multiplayer was ook awesome of om tegen bots te spelen. Was een heel goede shooter.

Mario Cart vond ik ook zo supper was zo'n verslavend spel enorm leuk om te spelen met enkele vrienden.

Banjo Toowi of hoe tip je het, zat ook wel beetje humor in ben je ook weleen tijdje mee zoet vooral een action/adventure game waar je puzzels moet oplossen etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...