Jump to content

Drukpers in little haiti


KillerZero86

Recommended Posts

Ik heb in little haiti een drukpers onder de grond gevonden waar je aleen met een jetpack bij kan. de coordinaten staan hieronder, maar waar denken jullie datie van is? van de gelddrukkerij even verder op? of uit een later verwijderde missie?

coordinaten:

X: -989.268005371094

Y: 269.038513183594

Z: 8.80836296081543

hier een screen

Bewerkt: door jad
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er wel eens vaker van gehoord. Volgensmij moest het een extra uitbreiding voorstellen van de Printworks. Naast het interior waar de scènes zich afspelen zou er nog een ander Printworks-achtig interieur zijn. Dit zou ooit een functie gehad kunnen hebben, maar is waarschijnlijk evenals andere Outtakes niet in gebruik genomen, en ook niet uit het spel verwijderd. Toch leuk om dan wel tegen te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er toevallig nog een screen van:

post-536-1198282306_thumb.jpg

Volgens mij is dat interior gebruikt in een van de cutscenes van de printworks. Misschien de laatste, Cap the Collector, maar ik kan het niet controleren omdat ik GTA Vice City niet meer heb. Wellicht zijn er andere gegadigden?

EDIT: Ik heb even wat missievideo's bekeken en kon het interieur niet herkennen. Dan lijkt het er inderdaad op dat het niet gebruikt is.

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

het zit wel achter een deur, ik denk dat ze deze later pas eruit hebben gehaald, want alles is al wel solid, en het was waarschijnlijk dan ook toegankelijk door die deur (waar nu trouwens een hidden package ligt)

Bewerkt: door jad
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...