Sjorszzz Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Volgens mij kun je Gta sa op een labtop niet modden of wel??? Want ik heb Gta sa v2 en ik heb hem naar v1 gepatcht en op de gewoone pc kan ik modden wat ik wil. Maar als ik een (grote) mod op de labtop installeer valt mijn sa uit als hij aan het laden is!!!!!!!!! Kleine mods zoals voertuig mods doen het wel. En als hij vanzelf uitgaat dan kom er weer zoiets met dit raport wel of niet verzenden.....!!! dus weet er iemand of dit gewoon aan ligt dat je misschien niet op een labtop kunt modden of zijn het misschien verkeerde instellingen???? Het lig in elk geval niet aan de schijfruimte want die is nog zo goed als leeg. Dus wie weet waar het aan kan liggen??? Alvast bedankt Bewerkt: 21 december 2007 door sjors12345 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Volgens mij kun je Gta sa op een labtop niet modden of wel???Want ik heb Gta sa v2 en ik heb hem naar v1 gepatcht en op de gewoone pc kan ik modden wat ik wil. Maar als ik een (grote) mod op de labtop installeer valt mijn sa uit als hij aan het laden is!!!!!!!!! Kleine mods zoals voertuig mods doen het wel. En als hij vanzelf uitgaat dan kom er weer zoiets met dit raport wel of niet verzenden.....!!! dus weet er iemand of dit gewoon aan ligt dat je misschien niet op een labtop kunt modden of zijn het misschien verkeerde instellingen???? Het lig in elk geval niet aan de schijfruimte want die is nog zo goed als leeg. Dus wie weet waar het aan kan liggen??? Alvast bedankt Snap niet waarom je zegt dat het niet kan op laptop! Mijn laptop is de enige die SA aankan en ik heb 1 GTA SA volgemod! Ook als ik wil modden, gaat het gewoon perfect zoals ik het wil. Heb je wel de goede hardware? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Volgens mij kun je Gta sa op een labtop niet modden of wel???Want ik heb Gta sa v2 en ik heb hem naar v1 gepatcht en op de gewoone pc kan ik modden wat ik wil. Maar als ik een (grote) mod op de labtop installeer valt mijn sa uit als hij aan het laden is!!!!!!!!! Kleine mods zoals voertuig mods doen het wel. En als hij vanzelf uitgaat dan kom er weer zoiets met dit raport wel of niet verzenden.....!!! dus weet er iemand of dit gewoon aan ligt dat je misschien niet op een labtop kunt modden of zijn het misschien verkeerde instellingen???? Het lig in elk geval niet aan de schijfruimte want die is nog zo goed als leeg. Dus wie weet waar het aan kan liggen??? Alvast bedankt Snap niet waarom je zegt dat het niet kan op laptop! Mijn laptop is de enige die SA aankan en ik heb 1 GTA SA volgemod! Ook als ik wil modden, gaat het gewoon perfect zoals ik het wil. Heb je wel de goede hardware? Hardware??? kun je me daar iets meer over vertellen dan? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Kan jouw laptop GTA SA aan? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ja dat kan hij gewoon. Hij kan wel gewoon auto,s modden maar als ik een grote mod installeer bijv de hele map is besneeuwd dan loopt hij ineens vast. En met kleine mods kan ik gta primA spelen op de labtop zonder problemen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ja dat kan hij gewoon.Hij kan wel gewoon auto,s modden maar als ik een grote mod installeer bijv de hele map is besneeuwd dan loopt hij ineens vast. En met kleine mods kan ik gta primA spelen op de labtop zonder problemen. Aha, nu wordt het stukken duidelijker! Geef me de link welke versie jij hebt geinstalleerd. De versie van die sneeuwmod. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ja dat kan hij gewoon.Hij kan wel gewoon auto,s modden maar als ik een grote mod installeer bijv de hele map is besneeuwd dan loopt hij ineens vast. En met kleine mods kan ik gta primA spelen op de labtop zonder problemen. Aha, nu wordt het stukken duidelijker! Geef me de link welke versie jij hebt geinstalleerd. De versie van die sneeuwmod. Hier de link ---> http://gta-action.planet-multiplayer.de/dl...oad.php?id=4605 Het is wel duits. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ja dat kan hij gewoon.Hij kan wel gewoon auto,s modden maar als ik een grote mod installeer bijv de hele map is besneeuwd dan loopt hij ineens vast. En met kleine mods kan ik gta primA spelen op de labtop zonder problemen. Aha, nu wordt het stukken duidelijker! Geef me de link welke versie jij hebt geinstalleerd. De versie van die sneeuwmod. Hier de link ---> http://gta-action.planet-multiplayer.de/dl...oad.php?id=4605 Het is wel duits. Het is helaas een Win Installer. Die laat het spel crashen op bepaalde momenten. Download die sneeuwmod opnieuw in GAMI versie. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ja dat kan hij gewoon.Hij kan wel gewoon auto,s modden maar als ik een grote mod installeer bijv de hele map is besneeuwd dan loopt hij ineens vast. En met kleine mods kan ik gta primA spelen op de labtop zonder problemen. Aha, nu wordt het stukken duidelijker! Geef me de link welke versie jij hebt geinstalleerd. De versie van die sneeuwmod. Hier de link ---> http://gta-action.planet-multiplayer.de/dl...oad.php?id=4605 Het is wel duits. Het is helaas een Win Installer. Die laat het spel crashen op bepaalde momenten. Download die sneeuwmod opnieuw in GAMI versie. Ja dit heb ik ook gedaan maar omdat hij het met gami dus niet doet probeer ik het eens met win installer. en daar was ik net mee bezig vandaar de link na win installer maar gami heb ik dus al wel 6 keer geprobeerd. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Dan doe je toch iets fouts. Of de mod ondersteunt v1.1 niet. Meerdere mensen hebben namelijk ook last van. Ikzelf ben lid van die gta-action, ook al hebben ze hun gedowngraded, tsja. Ik heb v1.0, het spel crasht nooit. Weet je zeker dat je alles goed hebt geinstalleerd? Ook het programma GAMI? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Dan doe je toch iets fouts.Of de mod ondersteunt v1.1 niet. Meerdere mensen hebben namelijk ook last van. Ikzelf ben lid van die gta-action, ook al hebben ze hun gedowngraded, tsja. Ik heb v1.0, het spel crasht nooit. Weet je zeker dat je alles goed hebt geinstalleerd? Ook het programma GAMI? Ja want na mijn weten is er maar 1 manier om te installeren toch??? Met alle 2 de mogelijkheden. Of weet jij meer dan dat ik weet? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Wacht even, met welke versie heb je de sneeuwmod precies geinstalleerd? Met de Win32 of met GAMI? Heb je GAMI wel geinstalleerd? Het is toch ongelooflijk raar dat hij het niet bij jou doet en bij mij wel?! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Wacht even, met welke versie heb je de sneeuwmod precies geinstalleerd?Met de Win32 of met GAMI? Heb je GAMI wel geinstalleerd? Het is toch ongelooflijk raar dat hij het niet bij jou doet en bij mij wel?! Ik heb hem met gami geinstalleerd en toen deed hij het niet. nu met winrar en nu doet hij het wel. Maat toch bedankt voor de hulp. ik weet niet waar het aan lag maar goed hij doet het nu gelukkig. Reageren
robkop Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 bij mij lukt het ook niet ik kan zelfs geen autos er op zetten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 bij mij lukt het ook niet ik kan zelfs geen autos er op zetten Misschien heb je de verkeerde versie van SA. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.