Jump to content

CD-ROM HELP

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje,

Ik stop de CD van SA er in maar als ik dan op play GTA SA klik dan doet hij niks.

Hoe moet ik het instaleren

Tijmentje5 :cya:

Geplaatst:

Nou wordt het een beetje lastig, je zegt namelijk dat je op 'Play GTA SA' klikt en vervolgens vraag je hoe je hem moet Installeren. Daarom doe ik het eventjes op de andere manier, het de-installeren en dan weer installeren.

Ga allereerst naar het 'Configuratiescherm' en klik daar op 'Software'. Wacht tot de lijst geladen is, zoek naar GTA SA en verwijder hem. Nu moet je de CD er weer insteken en klik je op de knop 'Install'. Voer de juiste dingen in, en laat hem installeren. Nu zou hij het weer gewoon moeten doen.

Mocht hij het dan nog niet doen, klik dan eventjes met rechtermuisknop op de taakbalk onderaan, en klik op 'Taakbeheer'. Klik op Processen en kijk of GTA_SA wel draait. Draait hij wel, maar zie je hem onderin niet in de taakbalk, beëindig het spel dan eventjes in dat scherm en probeer het dan nog eventjes. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...