louistje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 wie weet welk hui s er met een helikopter is heb al de plattegrond van de site gedownload moet gewoon nog weten welke het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 het huis met de helikopter: dat zal wel hyman condo wezen hier is de locatie kaart ^^ locatie heb ik voor de zekerheid gedaan dan weet je waar die zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Op het Vercetti Estate staat ook een Maverick, maar dit huis kun je niet kopen, je krijgt het na Diaz in een missie omgelegd te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Je krijgt na de missie ''Rub Out'' een helikopter boven het Mansion van Vercetti Estate. Verder vindt je in Downtown ook een huis met hélikopter. Jammer dat er geen code bestaat voor één heli. :rolleyes: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ja dat is zkr jmmr.. als ik er een nodig heb moet ik weer naar zo stom huisje rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 achter het politie bureau in downtown is een trap en daar moet je op B) B) B) :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 achter het politie bureau in downtown is een trap en daar moet je op B) B) B) :ph34r: :ph34r: :ph34r: hiero is een screen politie maverick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ja da's wel waar alleen als je aan het begin van het spel bent, staan de bruggen niet open. <_< En stel dat je zonder cheats speelt is het veel moeilijker, anders zou je wel met de code ''SEAWAYS'' op het water kunnen rijden en naar Downtown gaan. En die héli kan je helaas ook niet bewaren naast ''The Ocean Beach Hotel'' toch? Dus da's wel jammer. Of de bruggen open waren, had ik een politie héli gepakt, en de missie ''Death Row'' doen. Meteen naar Lance enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ja da's wel waar alleen als je aan het begin van het spel bent, staan de bruggen niet open. <_< En stel dat je zonder cheats speelt is het veel moeilijker, anders zou je wel met de code ''SEAWAYS'' op het water kunnen rijden en naar Downtown gaan. En die héli kan je helaas ook niet bewaren naast ''The Ocean Beach Hotel'' toch? Dus da's wel jammer. Of de bruggen open waren, had ik een politie héli gepakt, en de missie ''Death Row'' doen. Meteen naar Lance enzo. er is een of 2 helikopter (s) op het eerste eiland hier een screenshot van de locatie helikopter de 2de staat vlak bij oceans vieuw (op apartement 3c) de 3de krijg je met 100 hiddenpacks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) ja ik heb gister de laatste hidden pack gevonden Bewerkt: 15 januari 2005 door zeg ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Bij 80 hidden packages krijg je een zee-helikopter bij de mansion. Die is wel handig voor als je een poosje niet op de PC zit, dan blijft die gewoon op het water drijven. Verder vind je ook nog een VCN maverick op het gebouw links naast de brug van Prawn Eiland naar Downtown. Vlakbij de EasterEgg. En op Appartement 3c, vlakbij het appartement waar je heen moet in de missie The Chase, op het gebouw waar je heen moet bij de missie G-spotlight en vlakbij de Kaufman Cab's en bij unieke stunt no.5 een sparrow voor een missie. Als je daarin stapt en je vliegt 1 meter weg. vervolgens stap je weer uit en je ga er opnieuw in dan kan je em zonder missie gebruiken. Wel makkelijk, die gaat niet ondersteboven. De andere heli's kan je vinden bij het leger na de missie Keep your friends close..., bij de helipad in Ocean Beach na 100hp. En een police maverick op het politie-bureau in Downtown. De maverick's heb je soms bij missies en staan vast op de Mansion en op Hyman Condo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.