Jump to content

.ISO

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

wie weet hoe ik in godsnaam een .ISO bestand kan openen? want ik snap dr nix meer van

MvG

Peter

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zijn IMAGE-bestanden die je kunt openen met bepaalde gratis programma's zoals Daemon Tools, PowerISO etc (op google zijn er nog veel meer programma's te vinden). Dit zijn backups van bijvoorbeeld een DVD/CD. Het openen houdt in dat het programma wat je gebruikt een virtueel schijfstation maakt, en dan de backup erin zet, zo lijkt het dus net of er een DVD/CD in een drive zit. Zo'n bestand is dus eigelijk gewoon een virtuele cd/dvd

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

de iso uitpakken met bijvoorbeeld 'isobuster' dan krijg je gewoon alle bestanden. daar kan je dus makkelijk in wijzigen en daarna weer inpakken in je .iso bestandje (kan ook met isobuster). succes ermee

Geplaatst:

Nieuw probleem, ik heb nou een concert, en dat staat op mn pc als een nero schijf image.

is er een manier dat ik dat concert uit die schijf image kan halen zonder dat ik hem hoef te branden? want branden doet mijn computer namelijk helemaal niet meer

Geplaatst:
Uitpakken met isobuster :cya:

dit heb ik gedaan, nou heb ik allemaal losse bestandjes gekregen (.VOB die dvd bestanden) hoe maak ik van AL die bestanden 1 .AVI bestand?

MvG

Peter-de-gekste

Geplaatst:
Uitpakken met isobuster :cya:

dit heb ik gedaan, nou heb ik allemaal losse bestandjes gekregen (.VOB die dvd bestanden) hoe maak ik van AL die bestanden 1 .AVI bestand?

MvG

Peter-de-gekste

Probeer film applicaties zoals Windows Movie Maker of Pinnacle Studio 11.

Voeg ze samen door ze allemaal te importeren naar het clipboard in het progamma zelf en maak er dan een .AVI bestand door op de knop te drukken 'Film maken'.

(Het kan ook iets anders zijn...)

Nu hoop ik wel dat je verder geholpen bent!

Geplaatst:
Je kan geen DVD importeren in WMM. Om een DVD naar Avi om te zetten kan je eens Google bekijken, en daar bijvoorbeeld DVD Ripper vinden.

dat bedoel ik niet, ik bedoel gewoon dat ik van al de .VOB bestandjes 1 AVI bestand maak..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...