SanAndreasGEK Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ik wil een keer zelf een auto mod gaan maken. Maar ik weet niet hoe en waar. Ik weet dat ik hier fout ben.. Maar moest even vragen.. SanAndreasGEK Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ik wil een keer zelf een auto mod gaan maken. Maar ik weet niet hoe en waar. Ik weet dat ik hier fout ben.. Maar moest even vragen.. SanAndreasGEK Ben je ermee begonnen of is dit je eerste keer? Het duurt maanden tot je een auto kunt maken en converteren. >>KIJK<< voor tuts. Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ik wil een keer zelf een auto mod gaan maken. Maar ik weet niet hoe en waar. Ik weet dat ik hier fout ben.. Maar moest even vragen.. SanAndreasGEK Ben je ermee begonnen of is dit je eerste keer? Het duurt maanden tot je een auto kunt maken en converteren. >>KIJK<< voor tuts. En waar kan je die programma ZModeler downloaden? En is er geen andere simpele en makkelijke programma waar je je eigen mod kan maken? SanAndreasGEK Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Ik wil een keer zelf een auto mod gaan maken. Maar ik weet niet hoe en waar. Ik weet dat ik hier fout ben.. Maar moest even vragen.. SanAndreasGEK Ben je ermee begonnen of is dit je eerste keer? Het duurt maanden tot je een auto kunt maken en converteren. >>KIJK<< voor tuts. En waar kan je die programma ZModeler downloaden? En is er geen andere simpele en makkelijke programma waar je je eigen mod kan maken? SanAndreasGEK Kan je op www.zmodeler2.com downlaoden. Bewerkt: 21 december 2007 door GTA_XP Reageren
K.O. Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (...)En is er geen andere simpele en makkelijke programma waar je je eigen mod kan maken? (...) Wanneer je een auto helemaal zelf wilt gaan modellen, is er niet echt een makkelijkere wijze. Je moet 3dsmax, zmodeler óf Sketchup onder de knie krijgen. Er zijn wel andere mods die makkelijker zijn om te maken. Kijk eens hier over verschillende soorten en hier voor specifieke uitleg. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Maar wat kost een progamma dan ongeveer? Reageren
K.O. Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Maar wat kost een progamma dan ongeveer?Daar zit erg veel verschil tussen. De grote meerderheid van alle bestaande modding-tools zijn helemaal gratis. De enige programma's waar je voor moet betalen zijn 3D-programma's en eventueel beeldbewerkingssoftware zoals Photoshop of Paint Shop Pro.Het duurste programma is 3D Studio Max, dat kost iets tegen de $4000.- dacht ik. Veel te duur, daarom heeft (gok ik) 95% van de mensen op dit forum dat programma ook niet legaal. Een gratis variant is GMax. ZModeler kostte toch iets van een euro of 50? Of dat hing weer van de versie af? Sketchup weet ik zo niet. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Zmodeler2 kost altijd 42 €-;, ongeacht welke versie. Eenmaal gekocht, kan je alle versies gewoon volledig downloaden en plus updates zonder de nieuwere weer te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.