Flitskikker Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) Hoi allemaal, Om ook mijn posts in kerstsfeer te krijgen, heb ik een nieuwe signature gemaakt. > De wens (Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar!) is random, dus als je de pagina vernieuwt, krijg je steeds een andere in een andere taal. > De code van de sig is gemaakt in PHP. > De achtergrond is volledig gemaakt in PowerPoint. > De font waar "Flitskikker" in geschreven is, heet "Fontdinerdotcom Sparkly" en de wens is in "Santa's Sleigh". > Helaas staan sommige wensen door de lengte door mijn naam heen. De bijbehorende avatar (font ook in "Fontdinerdotcom Sparkly"): Met natuurlijk dank aan Summerbase voor het hosten van de signature. Dankjewel! Hopelijk vinden jullie de signature mooi. Ook rates en opmerkingen graag. Alvast bedankt en allemaal een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 21 december 2007 door Flitskikker Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 echt super vet bedacht!!! vind hem echt grappig maar als die wens veranderd in een langere bijvoorbeeld, dan gaat hij rechtsonder door je naam heen. (misschien gezeik maar wil je alleen helpen met perfectioneren ) gr. jeroen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) echt super vet bedacht!!! vind hem echt grappig maar als die wens veranderd in een langere bijvoorbeeld, dan gaat hij rechtsonder door je naam heen. (misschien gezeik maar wil je alleen helpen met perfectioneren ) gr. jeroen Bedankt voor de rate, Jeroen! Misschien vind ik nog wel een oplossing voor dat probleem. Nog meer rates/comments? Mvg, Flitskikker Bewerkt: 21 december 2007 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.